Gå til innhold

Hva slags treningstights bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en god treningstights, men vet ikke hvor jeg skal begynne i denne jungelen av tightser.... :)

Jeg ønsker meg en tights som sitter godt, gjerne litt stramt rundt rompe og lår, og den bør være høy i livet. Noen anbefalinger?

Hvilken treningstights er du mest fornøyd med og hvorfor?

Hva ser du etter i en god tights? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg bruker Skins og 2xu. Er veldig fornøyd med begge. Disse koster rundt 1000 kroner. Dette er kompresjonstights som gjør at du får bedre blodsirkulasjon og du får raskere restitusjon, og de sitter veldig stramt. Men skjønner om du ikke vil bruke 1000 kroner på en tights.

Har og en vanlig løpetights fra twentyfour som jeg bruker når jeg ikke trener så hardt. Prisen var vel 400 kroner.

Skrevet

Ja, har titta på de 2XU... Er de høye i livet?

Skrevet

Jeg bruker Röhnisch sine antishake tights, koster rundt 700 kr om jeg ikke husker veldig feil. Bra passform, de sitter godt på gjennom treninga i motsetning til "billigtights" som jeg føler jeg må rette på hele tiden. De er heller ikke lave i livet. Angrer ikke et sekund på at jeg la en del penger i en (kremt, mange..) gode tights for å trene i, det er virkelig verdt det.

Skrevet

Bruker 2XU nå, den sitter ganske høyt i livet ja. Beste tightsen jeg har hatt. :)

Personlig synes jeg Röhnisch er overhypet.

Anonym poster: fa3b3469b604c49ee684ddaebfd90021

Gjest Daenerys
Skrevet

Bruker for det meste Nike sine, veldig fornøyd med dem. Har ett par Rönisch antishakes, men de må jeg justere på hele tiden (godt mulig jeg skulle hatt en str mindre).

Gjest Filifjong
Skrevet

Jeg bruker en fra h&m, men skal investere i en med bedre kvalitet etter nyttår. Har hørt mye bra om Rohnish antishake, så den vil jeg ha! :biggrin: Den fra h&m sklir ned i livet og har ikke en særlig flatterende passform. Tror det er vel verdt å bruke litt penger på treningstights, sko og sports-BH, så kan man heller kjøpe litt billigere topper, jakker osv.

Skrevet

Jeg bruker 2xu og nike. På jobb bruker jeg H&M sine, de er god å gå med men sitter ikke godt på når man trener!

Skrevet

Jeg bruker kun nike sine, er superfornøyd med de.

Og jeg bor omtrent i de, under eksamensperioden så er de i daglig bruk. Supre til trening og. Sitter som de skal. Og jeg er lett overvektig, med alt ekstra fett på rompe og lår.

Skrevet

Eg synest verkeleg 2XU-tightsen eg har er utruleg låg i livet, eg då... Får cameltoe om eg dreg han opp livet. Og nei, eg er ikkje veldig høg...

Skrevet

Eg synest verkeleg 2XU-tightsen eg har er utruleg låg i livet, eg då... Får cameltoe om eg dreg han opp livet. Og nei, eg er ikkje veldig høg...

Hmm.. Har du lang mage? Eller kanskje jeg har kort mage. :fnise: Jeg er såvidt over 163cm høy selv, og ingen cameltoe. Min går opp til rett under navelen, jeg har den elite varianten.

Skrevet

Jeg elsker mine Nike-tights, som tåler å bli brukt flere ganger i uka i flere år. Har anti-shake-buksen fra Rohnisch også, men den funker dårlig for meg.

Anonym poster: 83d859e54c6dd144361e607b27574cbc

Skrevet

Skins sine er lengre i livet, og damemodellene finnes i flere hoftebredder.

Jeg har både skins, 2xu og rehband sine kompresjonstights. Har hørt at Reebok sine skal være rimelig bra også.

Skrevet

Hmm.. Har du lang mage? Eller kanskje jeg har kort mage. :fnise: Jeg er såvidt over 163cm høy selv, og ingen cameltoe. Min går opp til rett under navelen, jeg har den elite varianten.

Eg har den som heiter thermal-eit-eller-anna. kan vere skilnad. Kan vere at eg har lang mage, skjønt med 160cm totalt trur eg neppe det. Eg ser jo dessutan at han er veldig låg i forhold til andre tights eg har. Men det er fint for meg, eg hatar brøker som er høge i livet.

Skrevet

Jeg bruker NIKE DRY FIT. Den er rosa og svart. Jeg er storfornøyd, på baksiden av lårene er det noe skinn eller hva jeg skal kalle det, slik at hvis man løper i vanndammer blir du ikke våt om det spruter på leggene. Du merker heller ikke at du er svett.

Skrevet

Bruker nike sine tightser! Men skal teste tights fra 2XU til neste år:)

Skrevet

Jeg har mange treningstightser men bruker aller mest 2xu og antishake fra rönisch. Må nesten si jeg liker aller best antishake altså, den er utrolig behagelig og sitter fint på i tillegg til den er høy i livet noe som er grunnen til jeg liker den bedre en 2xu. Den er ikke høy i livet i det hele tatt men det er en utrolig god tights allikevel :) De er uten tvil verdt pengene!

Skrevet

Jeg bruker Nike sine Dri-Fit. Jeg er 1,81 og Medium sklir ikke ned på meg og er ganske høye i livet.

Anonym poster: 693a2d33506d0ed530ddfb342a0729cb

Skrevet

Har bare en, MXDC. Den er helt grei, men liker ikke å trene i tights generelt..

Skrevet (endret)

http://www.gmax.no/p...nt-tights-dame/ hvis det er den jeg har så er jeg veldig fornøyd. Høy i livet, sklir ikke ned og veldig komfortabel :) Har to av den og blir sikkert flere etterhvert.

Har en annen nike som heter noe med tech og har rosa på sidene, den synes jeg er lav i livet og jeg synes den sklir ned.

Edit: Jeg så ikke før nå at du ville at den skulle sitte stramt, da er kanskje ikke den filament den rette for deg :)

Endret av sebra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...