Tellus Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 ca 6-7 dager etter EL hadde jeg i to dager svake mensmurringer.(disse lignet fryktelig på de jeg hadde som gravid tidligere i år) Nå har det gått ytterligere 3-4 dager uten at jeg har kjent noe mer. Venter mens til helgen. Har lest andre steder, og håper jeg er gravid, men er det noen av dere som har slike mensmurringer når det ennå er over 1 uke til TR når dere IKKE er gravide? Jeg vil ikke få for store forhåpninger heller... Har også noen andre "symptomer" som kan være graviditetssymtomer, men noen av dem kan være innbilning Forventer ikke at noen skal si at jeg sikkert er gravid eller noe, vet jo at ingen kan svare på det, men hvis noen har opplevd det samme vil jeg gjerne vite om dere var/ikke var gravide... Og til alle i IKM-desember-tråden som er blitt gravide nå, gratulerer
Silfen Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Ja, har nok hatt greier både som gravid og ikke. Men er det ti-elleve dager siden el så kan du jo bare teste.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Synes å huske at da jeg ble gravid, hadde jeg slike mensmurringer at jeg var sikker på at TR kom. Men det gjorde den ikke Ta en test om en halvannen ukes tid, du. Anonym poster: 3a89f0cfb21590d42092649e634f7b81
finkel Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk slike mensmurringer en liten uke etter EL, og har ikke slike til vanlig, kun rett før TR kommer. Jeg var gravid, og testet svakt positivt 10 dager etter EL.
Tellus Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2012 Takk for svar. Da er det hvertfall lov å være optimist:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå