Gå til innhold

the north face base camp duffel bag

cecilieUK

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet noen hvor det er rimeligst og best utvalg av the north face base camp duffel bag'er?

Enten i butikk (trondheim) eller på nett.

Mvh,

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet g-sport fører en del North Face, var i alle fall der jeg kjøpte min (samme modell som du har). Regner med XXL også har et godt utvalg. Om de er av de rimeligste vet jeg imdlertid ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta en tur på de to butikkene for å sjekke utvalg og priser. Men litt usikker på størrelse man bør gå for. Tenkte å kjøpe for 1 ukes skiferie - og da skal det jo med endel klær.. Har du noen erfaring med hvor mye som går oppi en slik bag? Er kanskje på skiferie en gang hvert 5. år.. så husker ikke helt hvor mye jeg har pleid å pakke ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Har selv The North Face Duffel i medium (70 eller 72 liter, hvis jeg husker rett). Kjøpte min på Gmax.no, men da var det halv pris der, så da var det jo en enkel avgjørelse. Uansett er jeg veldig fornøyd med min, er sjelden på skiferie, men bruker min frem og tilbake mellom hjem og studiested, på ferieturer osv. Klarer fint å få plass til en ukes "greier" i den, med litt forbehold selvsagt (blir jo verre hvis man skal ha med mye ytterklær f.eks.). Det beste synes jeg er at hvis jeg ikke fyller den opp, så strammer man den bare inn på siden, så blir den mindre.

God invistering - til og med ganske god å bære, tatt i betraktning at det er en bag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger hele tiden til halv pris overalt, men de er ikke verdt det en gang. Dårlig kvalitet!

Anonym poster: 032fc83b14835f7ee563b28f58ec61f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger hele tiden til halv pris overalt, men de er ikke verdt det en gang. Dårlig kvalitet!

Anonym poster: 032fc83b14835f7ee563b28f58ec61f7

Kva er det som har skjedd med dine då? Eg har to, og dei har verkeleg fått køyrd seg, men dei er heilt supre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Solsmil

Jeg er kjempefornøyd med min! Jeg har størrelse L, og den må nesten være såpass om du skal ha den med på skiferie. Jeg hadde min med på den, og det er jo en fordel å fåplass til både kjøredress og alt annet man trenger. Om du skal være borte en uke, små du kanskje ha enda større. Men ikke mindre enn L ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips. Skal ta en runde på XXL og Gsport de nærmeste dagene nå for å sjekke utvalg og størrelser. Kanskje er jeg heldig og det er nyttårs-salg på de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt av tråden, jeg! Du bør nok ha i alle fall L hvis du feks skal på skiferie eller være borte et par dager og planlegger å ha med deg litt. Jeg har min i L, og den passer nokså greit til helgeturer hjem fra studiebyen min, hyttetur på 4-5 dager, også videre, litt avhengig av sesong, selvsagt :)

Og til deg over som klager på kvalitet - hva har vært problemet? Selv er jeg storfornøyd med min, både jeg og pappa har hatt samme bagen i 3-4 år nå og brukt den mye, ingen av oss har oppdaget noen svakheter enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...