AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Jeg er snart 40 år og har aldri satt meg veldig inn i dette med sminke, jeg har først begynt å interessere meg litt for dette siste året. Innser at jeg ikke kan lese sminketips for 20-åringer, og lurer på om noen er mer erfarne enn meg og kan ha noen tips. Er lys, lys i huden og blå øyne, og har fin hud (aldri røykt, og har ikke rynker eller annen problemhud). Jeg lurer på hvordan jeg kan få til en enkel og fresh hverdagssminke uten å måtte bruke en time på badet med mange produkter? Jeg har ingen erfaring med å bruke concealer osv, men ser at jeg med fordel kunne lært meg det ift skygger under øynene. Som type likner jeg litt på (uten sammenlikning for øvrig!!!!!) Vendela (litt runde trekk og "big bones" og tydelig nordisk), jeg likner ikke av utseende altså, men som type og alder. Liker også en konservativ, klassisk, enkel stil. Noen som kan hjelpe? Er dessverre helt analfabet på øyensminke. Har alltid hatt langt hår, men begynner å lure på om jeg "må" klippe meg når jeg bikker førti Håret er tykt, og har ikke antydning til grått enda (heldigvis ). Noen som har tips til meg om hvordan jeg kan bli litt freshere uten å se ut som om jeg prøver å være tjue? Eller kanskje bilder og eksempler? Anonym poster: ae36a4500011b3cb4c1d77edb51c396a
Gjest bambam Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Søk på www.youtube.com Der finner du nesten alt
Gjest Nanne70 Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Kan anbefale sminkevideoene til Lisa Eldridge på youtube!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå