Jens Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Har gått igjennom alle tråder med St. Tropez ordet i seg, men har ikke lest om noen som har prøvd det i salong. Har time kl 15.30 idag(vil teste det for bryllupet), og har endel spørsmål jeg håpet noen kunne svare på; Hvor lang tid tar det? Ligger man, og har man på underbukse? Kan man trene etterpå? kan man dusje senere på kvelden? Var du fornøyd, og hvis ikke, hvorfor? HÅPER på svar!!! :-)
Jens Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2004 ja, ja, ingen svar. Da drar jeg, og får håpe jeg ikke ser ut som Ross på Friends igår da...............
-ida- Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Si hvordan det gikk da jeg vurderer dette før bryllupet ,men ble annbelfalt sånn spraybehandling i stedet.
Jens Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2004 Hei Behandlingen tok en time. Først skrubbet hun hele kroppen min og smurte hun den inn. Har nå en fin farge over hele kroppen, og i ansiktet. ser helt naturlig ut, og føler jeg har vært på syden ferie i to uker.
Gjest Lille Lotte - ikke innlog Skrevet 11. mars 2004 #5 Skrevet 11. mars 2004 Hva betalte du - og hvor lenge skal den vare? Ser du unaturlig brun ut på denne årstiden?
Jens Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2004 Jeg betalte 1200 og det skal vare en uke. Ser ikke unaturlig harry syden brun ut. Er liksom ikke brun, heller fin farge!Ser bare bedre ut.Blir aldri brun, så var veldig redd for att jeg plutselig skulle bli sånn thailand brun!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå