Gå til innhold

Verkende håndledd etter squash

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Squash

Jeg har spilt squash noen ganger de siste to ukene, og synes det er kjempemorsomt. Men etter at jeg spilte på mandag har jeg fått så vondt i håndleddet at jeg ikke har kunnet spille etterpå. :-( Det verker hele tiden, så nå er jeg redd for at dette skal forhindre meg fra å spille squash fremover. Men ettersom jeg er helt fersk, håper jeg selvsagt at dette bare er et startproblem som går over.

Er det noen som har erfaring med å spille squash eller tennis, og som har noen gode råd slik at jeg snart kan komme på squashbanen igjen? Jeg kribler nemlig etter å spille! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tennisalbue er sene betennelse på ytersiden av albuen, dette kan føre til vondt i håndleddet .....

Har du vondt når du gjør andre ting ?

Hvor lenge har du spli squash? tar litt tid å utvikle senebetennelse så hvis du bare har spillt et par tre ganger så er du kansje bare sliten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squash
Tennisalbue er sene betennelse på ytersiden av albuen, dette kan føre til vondt i håndleddet .....

Har du vondt når du gjør andre ting ?  

Hvor lenge har du spli squash? tar litt tid å utvikle senebetennelse så hvis du bare har spillt et par tre ganger så er du kansje bare sliten :-)

Jeg har bare spilt squash i to uker (tilsammen 5-6 ganger), så jeg håper jo at det bare er en midlertidig plage jeg sliter med. Jeg merker at det verker i håndleddet for nesten alt jeg bruker armen til, men det er heldigvis ikke snakk om noen skjærende smerter. Likevel er det ganske plagsomt, og jeg er redd for å belaste håndleddet i tilfelle det skal forverre seg.

Når håndleddet blir bedre (som det forhåpentligvis blir), vil det da lønne seg å kjøpe en håndleddsstøtte når jeg skal spille squash igjen? Eller virker ikke det forebyggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...