AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har vært sykemeldt i et halvt år pga sykdom og hun har ofret mye for meg den tiden! hun har vært med til lege og sykehus når jeg har måtte dratt dit og har ofte måttet skifte jobbtider kun for å være med meg ( legeskrekk og heldigvis en forståelig sjef ) hun er også en av de eneste som har støttet meg gjennom sykemeldingen! har kjøpt julegave til henne men ønsker å gi henne noe ekstra fordi hun har gjort så mye for meg de siste månedene og for å vise at jeg setter stor pris på det. er det noen som har noe gode forslag til hva jeg kan finne på som en liten gave? Anonym poster: 2b04510faea93e4da47a2dfcf7581963
Lucid Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Kaffemaskin, en god bok, konfekt, pynt, musikk, pc, ipad, tredemølle, vin, undertøy, smykke, sminke, skjerf, kjole, kaffekopper, massasjestol, koffert, termos, bilde, gardiner, smykkeskrin, enda en bok.. 1
Makeupgeek Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Hva med blomster, vin, sjokolade og et kort hvor du forklarer hvor takknemlig du er og hvor mye hun betyr for deg ?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Blomster og et fint kort Kaffemaskin, en god bok, konfekt, pynt, musikk, pc, ipad, tredemølle, vin, undertøy, smykke, sminke, skjerf, kjole, kaffekopper, massasjestol, koffert, termos, bilde, gardiner, smykkeskrin, enda en bok.. Hva med blomster, vin, sjokolade og et kort hvor du forklarer hvor takknemlig du er og hvor mye hun betyr for deg ? her var det mange gode tips! her skal jeg nok kunne finne noe jeg kan gi henne. Tusen takk Anonym poster: 2b04510faea93e4da47a2dfcf7581963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå