Gå til innhold

Innebukse/kosebukse som ikke er joggebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt en kosebukse som ikke er joggebukse?

Den må være myk og god, men se litt mindre "slaskete" ut en joggebukse.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men jeg bruker en del tights med lange gensre og gjerne noen gode sokker som går godt opp på leggen :-)

Anonym poster: 86e8ef3436df3b3f4f48e7fd14f3ed9e

Skrevet

Og så kan du google jazzbukse og se om du finner en i et behagelig stoff.

Gjest Blomst83
Skrevet

Haremsbukser fra Cubus :) Eller jazzbukser som nevnes ovenfor.

Skrevet

Pysjsbukse med et fint mønster?

Anonym poster: a27072c966615b6fed55fa5d2da717c7

Skrevet

Vet ikke om jeg er helt enig i at haremsbukse ikke ser slaskete ut men.. :P

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk alle sammen. Har alri hørt om jazzbukse, så jeg skal ta en runde her jeg bor og så søke på nettet.

Gjest Borghild
Skrevet

Selges mange kule pysjbukser med fine mønstre. :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men jeg bruker en del tights med lange gensre og gjerne noen gode sokker som går godt opp på leggen :-)

Samme her.

Går mye i thights og det anbefales virkelig :)

Utrolig behagelig med digre alpesokker eller leggvarmere og en lang singlette eller genser over

Skrevet

Cubus har en utrolig deilig kosebuske i tynnt stoff. Er en sånn basisvare de alltid har visstnok. Er kanskje litt i grenseland til joggebukse, men den sitter godt på rumpa og er løsere nedover :) Bruker den så mye at jeg tror jeg må kjøpe en til.

Skrevet

Hei, Oroblu har verdens beste kosebukse, innebukse: Oroblu Warm & Soft.

Det er en 120 denier strømpebukse med fleece på innsiden.

Skikkelig varm og deilig og myk på kalde dager, men ser ut som hvilken som helst pen glatt 100-120 denier strømpe på utsiden.

Eksempel på nettbutikk: http://poshtights.co...-by-Oroblu.html

Enjoy,

Vantage

Skrevet

Da ble det jazzbukse på meg.

Tusen takk til dere alle.

Skrevet

Hvorfor bukse? Jeg har fler kosekjoler, mye bedre dem

Gjest Funky Punk
Skrevet

Fordi ts kanskje ville ha bukse? :vetikke:

• Liker 2
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes det er fascinerende at du så ofte må påpeke at du liker å gå i kjole.

Skrevet

På byoung har dem nå en kosebukse med kashmir i - den er utrolig deilig og ser mye penere ut på enn en joggebukse:) Ellers har jeg sett at endel undertøysforretninger har "koseklær" :)

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes det er fascinerende at du så ofte må påpeke at du liker å gå i kjole.

OK men kjoler er da meget behaglig å bruke. Søster min som er født jente skifter alltid til kjole når hun kommer hjemm, ekte kjolejente. Er da veldig deilig å ikke ha noe strikk eller belte som strammer i midjen.

Skrevet

Cubus har en utrolig deilig kosebuske i tynnt stoff. Er en sånn basisvare de alltid har visstnok. Er kanskje litt i grenseland til joggebukse, men den sitter godt på rumpa og er løsere nedover :) Bruker den så mye at jeg tror jeg må kjøpe en til.

Tror jeg har 7-8 av disse buksene :fnise: Bruker de på jobb i barnehagen, og de blir fort nuppete av ymse uteklær jeg har utenpå. Etterhvert som de blir for nuppete for jobb, blir de kosebukse hjemme. De er utrolig behagelige, og ikke minst billig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...