AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Jeg og kjæresten hadde en liten krangel om julegavene. Han tuller bare, mens jeg har komt med mange forslag for å gjøre det litt lettere for han. Jeg har eksamen og greier, så blir litt irritert over at han bare skal tulle. Spurte han igjen i går om hva han ønsket seg, og da tullet han som alltid og sa "en maurtue.. eller kanskje en sokk".. Da sa jeg rett og slett "Nei, vet du hva, vi gidder ikke kjøpe noe til hverandre." Han svarte "jo" .. mens jeg svarte "Nei" Da ble han skikkelig sur, og svarte bare "ok".. Angrer nå, og lurer på om det er jeg som burde si unnskyld? Er det han eller jeg som er urimelig? Anonym poster: e74205c79e1758b15a71d6b3301a5562 1
Envy Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Haha, du får gi han en tullegave først - som er en sokk! Så blir han nok lang i maska Utover det får du bare finne på noe du tror han liker da Han er jo kjæresten din, regner med at du kjenner han godt nok til å kunne finne på noe du tror kan falle i smak? 2
Frk.Marihøne Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Det er jo bare en liten bagatel, få ordnet opp i det fortest mulig )
fresia Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 kan jo bare være at han ikke ønsker seg noe spesielt? det gjør ikke jeg og derfor sa jeg til min kjære at han ikke trenger å kjøpe noe til meg, men han kjøper nok et eller annet likevel. du kan jo bare kjøpe et eller annet han kan ha bruk for selv om han ikke sier hva han ønsker seg.
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Ingen av dere var urimelige, dere var bare i forskjellig humør. Bare spør ham ha han ønsker seg etter eksamen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Ingen av dere var urimelige, dere var bare i forskjellig humør. Bare spør ham ha han ønsker seg etter eksamen. Eksamen er på fredag, og jeg tenkte å gjøre ferdig julegavehandelen i morgen.. Er jo julaften på mandag, og jeg har ikke tid samme helg. Anonym poster: e74205c79e1758b15a71d6b3301a5562
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Si at det ikke var mening å være så spydig, men at du var litt stressa den dagen, Fordi du har gjerne lyst til å være ferdig med julehandelen fortest mulig. Det var jo bare en liten bagatell, men det skader ikke å bare si sorry/unnskyld, så er jo den krangelen over, Anonym poster: 63ee2debfa698e91a64e275e6f3db9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå