AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 8 år, han er en fantastisk gutt som jeg virkelig elsker. Vi skal gifte oss til sommeren, og Brudekjole og alt er kjøpt. Problemet er at følelsene mine for han er ikke lenger de samme, jeg elsker han og vi har det flott, men gnisten mangler. Jeg har nå begynt å få litt følelser for en annen, en gutt jeg har kjent i mange år. Vi har snakket en del sammen og jeg har virkelig sommerfugler i magen. Vi har ikke gjort noe, verken kysset eller noe mer. Jeg er totalt i mot utroskap og kunne aldri gjort det mot kjæresten min. Så nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi slipp på åtte gode år og satse på denne gutten. Dette er fryktelig vanskelig for meg. Kanskje det beste er å fortrenge han og fortsette med kjæresten min, og gifte meg. Men tenk om jeg vil angre på dette resten av livet. Uff. Dette er tungt Anonym poster: deeb29d4d3d54aa7e6d88f89f1827960
Quilliam Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Sånn er det med ca alle mennesker, du hadde mistet gnisten for den nye mannen etter en stund også. Men om du vil gå fra mann til mann hele livet ditt så er jo det ditt valg.
Gjest *Maja* Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Sikker på at du ikke bare har kalde føtter før bryllupet? Er uansett ikke bra at du har fått følelser for en annen. Tipper det mer er en crush som ikke vil vare om du går rett fra et langt forhold til et nytt. Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Men det er du som skal leve med valgene du tar. Er du villig til å ofre alt du og din forlovede har sammen? Ser du for deg et liv uten han? Eller at han finner seg en annen dame?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Sånn er det med ca alle mennesker, du hadde mistet gnisten for den nye mannen etter en stund også. Men om du vil gå fra mann til mann hele livet ditt så er jo det ditt valg. Jeg er ikke en person som faller lett for noen. Jeg tror jeg og kjæresten ble sammen alt for unge og har vokst fra hverandre. Vi har veldig lite til felles og sexlivet våres er en tragedie. Jeg har virkelig prøvd å jobbe med forholdet våres i flere år, men han er utrolig tafatt. Selvfølgelig ønsker jeg å bli i forholdet, men da er det en del som må fikses opp i. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed
Gjest *Maja* Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er ikke en person som faller lett for noen. Jeg tror jeg og kjæresten ble sammen alt for unge og har vokst fra hverandre. Vi har veldig lite til felles og sexlivet våres er en tragedie. Jeg har virkelig prøvd å jobbe med forholdet våres i flere år, men han er utrolig tafatt. Selvfølgelig ønsker jeg å bli i forholdet, men da er det en del som må fikses opp i. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed Burde kanskje ta fatt i disse tingene før dere gifter dere? Samlivsterapi?
Athene Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Livet er langt, og i løpet av den tiden kommer du til å være forelsket mange ganger. Virkeligheten er ikke slik at man faller for en person, kjenner gnisten hver dag og er stormforelsket resten av livet. Et forhold vil alltid gå i bølgedaler. Selvfølgelig er det veldig viktig å være kjærester. Samtidig er en viktig del av et livslangt forhold det å være gode venner, og å ha det godt og trygt med hverandre. Om alle følelser er borte må du selvfølgelig revurdere. Men la aldri en ny forelskelse være årsaken til at du går ut av et forhold. Edit: Ditt innlegg nr 2 kom etter mitt innlegg. Er dette noe du har følt på lenge, eller tanker du har fått i det du ble forelsket på nytt? Om dette virkelig er slik du føler må du gå noen runder med deg selv og kjæresten. Endret 16. desember 2012 av Athene
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Sikker på at du ikke bare har kalde føtter før bryllupet? Er uansett ikke bra at du har fått følelser for en annen. Tipper det mer er en crush som ikke vil vare om du går rett fra et langt forhold til et nytt. Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Men det er du som skal leve med valgene du tar. Er du villig til å ofre alt du og din forlovede har sammen? Ser du for deg et liv uten han? Eller at han finner seg en annen dame? Uff, jeg vet rett og slett ikke. Har alltid hatt et godt øye til han andre, og vi har småfllørtet (helt uskyldig) i flere år. Er først nå følelsene begynner å bli sterke. Jeg aner ikke, er helt rådvill. Jeg kommer ihvertfall ikke til å hoppe inn i noe nytt. Vil tenke nøye igjennom det før jeg tar et valg. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Burde kanskje ta fatt i disse tingene før dere gifter dere? Samlivsterapi? Har tenkt på det og tror det hadde hjulpet oss litt. Skal ta det opp med samboeren og bestille time. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Livet er langt, og i løpet av den tiden kommer du til å være forelsket mange ganger. Virkeligheten er ikke slik at man faller for en person, kjenner gnisten hver dag og er stormforelsket resten av livet. Et forhold vil alltid gå i bølgedaler. Selvfølgelig er det veldig viktig å være kjærester. Samtidig er en viktig del av et livslangt forhold det å være gode venner, og å ha det godt og trygt med hverandre. Om alle følelser er borte må du selvfølgelig revurdere. Men la aldri en ny forelskelse være årsaken til at du går ut av et forhold. Edit: Ditt innlegg nr 2 kom etter mitt innlegg. Er dette noe du har følt på lenge, eller tanker du har fått i det du ble forelsket på nytt? Om dette virkelig er slik du føler må du gå noen runder med deg selv og kjæresten. Har slitt med forholdet lenge før jeg falt for han andre. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed
-Jiinxs- Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Hvertfall ikke gift dere om du forsatt er usikker. Du skylder både deg og han mer enn det.
Gjest *Maja* Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Har tenkt på det og tror det hadde hjulpet oss litt. Skal ta det opp med samboeren og bestille time. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed Smart jente
Athene Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Har slitt med forholdet lenge før jeg falt for han andre. Anonym poster: eb7d4a926d7b40a2e52ac815e79100ed Du hopper litt i innleggene dine, derfor er det vanskelig å gi gode råd. I det første innlegget skriver du bare om at du er forlovet, men samtidig forelsket i en annen. I det neste ramser du opp en del problemer i eksisterende forhold. Og nå konstaterer du at problemene har vært der lenge. Mange blir i et forhold bare av vane. Det er enklere å bli enn å bryte ut. Særlig dersom man har blitt sammen når man er veldig ung, og ikke har så mange erfaringer. Om parterapi eller brudd er det riktige for deg er det bare du som kan svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå