AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei godtfolk! Jeg har en kjekk mann som PT. Han er i tidlig 40-årene, godt trent, utrolig kjekk og veldig sjarmerende. Jeg vet at han og kona gikk fra hverandre for 6-12 måneder siden, så kysten er klar sånn sett..:o) Jeg er en ung jente på 22 år, godt trent og gjennomsnittlig pen og søt med god selvtillit. Hva tror dere er sjansene for at han inviterer meg meg hjem?? Han er en smart kar, veldig oppegående og ansvarlig. Men hvordan kan jeg få sjarmert ham og vise interesse på en god måte? Kjenner ham ikke så godt enda, men merker at han ser litt etter meg og smiler alltid, holder øyekontakten osv. Er vanvittig betatt Er ikke ute etter noe forhold, bare litt julekoz :D Trenger seriøst tips !!! :-) Anonym poster: a42989681918ecfee6b4bb27e8e8a4d2 Anonym poster: a42989681918ecfee6b4bb27e8e8a4d2
kills Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Liten. Han holder det nok på et profesjonelt nivå. Sett at han er såpass attraktiv som du beskriver, så vil du nok ikke være den første som prøver deg. 5
fitness_ Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Flørt, smil, tull med han og le mens du "dytter" borti han sånn lekent. Prøv å les signalene han sender ut, mest sannsynlig så finner han deg attraktiv og menn er ikke så kompliserte 1
-Jiinxs- Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Betyr PT personlig trener? Tror heller det ikke er stor sjangse, du er for ung i hans øyne. (Tipper eg)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Vel, når han er PT'en din så har du jo 30-60 min med ham hver gang du har time. Da er det bare å skru på sjarmen for fullt. Tull, le, og vis at du har litt tæl. Han er jo nødt å "ta" litt på deg, tull litt med det. Imellom settene kan du begynne med å spørre om ting som du faktisk lurer på med trening/kosthold, mens etterhvert kan du kanskje dra ut på baner om hva han gjorde i helgen, eller om han har noen planer for helgen som kommer, alt etter som hvilken dag det er eller hva som føles naturlig å snakke om. Pass på at han begynner å se på deg som en venn og ikke som en vanlig kunde. Når du ikke har offisiell time men er på senteret samtidig med ham, spør om han kan spotte deg eller vise deg hvordan du utfører en spesiell øvelse. Funker alltid! Smil og si hei hver gang dere treffer hverandre. Det er en god begynnelse ihvertfall. Jeg har flørtet hemningsløst selv med min PT, men han er gift så der er det ikke mye å hente. Anonym poster: b451ca5cb92e25a0a66cffe72d5309b1 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Spør om han kan spotte deg i knebøy.
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Er vel du som må ta initiativet, du kan jo bare bytte trener om du tolker tingene helt feil. Han får jo ganske mye pes om han begynner å invitere kundene sine på julekoz og de ikke er interessert.
Denver Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Jeg vil tippe at en del av jobben er å fåkundene til å føle seg komfortable, "sett" og verdsatt. Du vil jo som PT gjerne at kundene skal like treningene og komme tilbake. I den forbindelse KAN veldig vennlig og imøtekommende holdning fra din PT grense mot, og forveksles med flørting, som et ledd i å bygge en kunderelasjon, ikke nødvendigvis en sexrelasjon. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 TS her! Takk for gode svar altså! Jeg synes det er litt spennende og utfordrende siden han mest sannsynlig ikke ser på meg sånn pr dags dato. Men det er lov å prøve seg, og hadde jeg vært 40 og mann hadde jeg ikke hatt noe imot at en ung, søt jente flørtet litt med meg. Han får ta det på selvtillitskvota, uansett hvordan det går! Kom gjerne med flere tips om dere har noe! Jeg tar imot alt :-) Hva setter en mann på 40 høyest hvis han i det hele tatt skal ta sjansen på en 22-åring? Hva må til? Anonym poster: 5042ac32875be6eb4f38ba518aa1e87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå