terri Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei Jeg sliter virkelig med fantasien.. min kjære blir snart 30 og er veldig usikker på gaven hans. kan det passe at jeg tar med samboer og vår sønn (1,5 år) på familiefotografering hos fotografen?? det koster litt over 2000 kroner. da tenkte jeg kanskje på en ting til, på ca 500-1000 kr. det er jeg litt usikker på! kanskje en bedre middag eller noe? Er dette en for liten gave, kjedelig eller har dere et tips til noe som er bedre? Noen stikkord om min kjære: - jobber nesten litt for mye, men trivest med det. - familiemann - handy, ordner det meste selv. - bruker ikke klokker, smykker osv.. kler seg pent når han endelig kommer ut av arbeidsklærne, men er ikke så opptatt av kler og mote - bilinteressert, er utdannet mekaniker. (jobber ikke som det)
ablaze Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Tur til England for å kjøre superbiler på bane. For han alene eller med en kompis hvis du har råd. http://www.vrooom.no/Firmatur/Firmatur-for-smaa-og-store-grupper/Kjoer-sportsbiler-paa-bane-England
terri Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2012 planen var å holde seg rundt 3000 kr. økonomien er egentlig ok, men vi får begge 2 en stygg skattesmell til sommeren, så er egentlig enige om å leve litt fornuftig fremover.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg hadde egentlig tenkt å gi deg tipset om å vurdere det samme som jeg gjorde til min davære. Han er håndtverker, og armbåndsur var en solid utfordring. Jeg kjøpte han en Omega Constellation i den forrige utgaven. Det var det da tynneste/slankeste armbåndsur man kunne finne, og det ble mottatt med stor jubel. Og det ble brukt, kontinuerlig, tross kollegers kommentarer om å gå med selskapsklokke til vanlig på jobb. Det ripefrie safirglasset er meget gunstig for en kar som jobber mye med hendene. Så ser jeg at økonomien spille inn her, og da er vel 15.000,- litt i meste laget. Endret 16. desember 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå