Gå til innhold

Helg og julekos :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg først lurer på er om det går Ann å legge på seg 4 kg på tre dager ? Jeg er 4 kg tyngre i kveld enn på fredag.. Er det fysisk mulig ?

Deretter lurer jeg på hva dere som passer på vekte unner dere i helgene og om dere skal ta noen dager "fri" i julen ?

Anonym poster: 91054befeb390df52bb717a76d3380d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannoppsamling i kroppen kan endre vekten ganske mye.

Anonym poster: fdb5aee51908ac4502eecb912753657a

Skrevet

Ja, jeg kan legge på meg 3 kg på en dag jeg :) Men det er vannvekt og vomfyll. Det skal mer til for å legge på seg fett.

Skrevet

Ja.. Var de jeg trodde.. Har spis veldig mye til hvert måltid.. Og har også spist veldig mye usunt.. Til vanlig har jeg en kosedag på lørdager og spiser ellers ganske Sundt.. :-) men unødvendig å legge på seg så mye før jul siden jeg har tenkt å spise akkurat det jeg ønsker på julaften, 1 og 2 juledag:-)

Skrevet

Ja.. Var de jeg trodde.. Har spis veldig mye til hvert måltid.. Og har også spist veldig mye usunt.. Til vanlig har jeg en kosedag på lørdager og spiser ellers ganske Sundt.. :-) men unødvendig å legge på seg så mye før jul siden jeg har tenkt å spise akkurat det jeg ønsker på julaften, 1 og 2 juledag:-)

Ikke stress med det. Et par ekstra spisedager i året gjør ingen forskjell så lenge du ellers i året spiser sunt og har en aktiv livsstil ;)

Skrevet

Ikke stress med det. Et par ekstra spisedager i året gjør ingen forskjell så lenge du ellers i året spiser sunt og har en aktiv livsstil ;)

Takk for svar... :-) det lettet litt.. Jeg har gått ned ganske mange kg, og er egentlig ganske redd for å legge på meg.. Har vert så og si stabil i nesten ettår nå.. Men i det siste har jeg sluppet taket litt og kanskje unnet meg litt for mye på en kosedag.. Det er rett og slett ikke bunn i meg.. Jeg spiser og spiser.. Så håper for all del at det er vannverket jeg har lagt på meg.. Men detter nok ikke vekke til i morgen.. Hvor mange dager kan det taførneg er tilbake til normalvekt vist de skjer ?

Skrevet

Takk for svar... :-) det lettet litt.. Jeg har gått ned ganske mange kg, og er egentlig ganske redd for å legge på meg.. Har vert så og si stabil i nesten ettår nå.. Men i det siste har jeg sluppet taket litt og kanskje unnet meg litt for mye på en kosedag.. Det er rett og slett ikke bunn i meg.. Jeg spiser og spiser.. Så håper for all del at det er vannverket jeg har lagt på meg.. Men detter nok ikke vekke til i morgen.. Hvor mange dager kan det taførneg er tilbake til normalvekt vist de skjer ?

Om du går tilbake til normal kost og trening så er du nok tilbake på en ukes tid om ikke mindre :)

Om vekta har vært stabil i 1 år så er det nok ikke fare for at du blåser ut igjen med det første, men kroppen "husker" at den veide mer før, så den vil tilbake om en ikke har litt struktur. Men på en kosedag eller to så er det ingen fare altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...