Gå til innhold

Treningsstudio med adskilte og lukkede båser i dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det treningsstudioer der man har adsilte båser (Og da med forheng eller dør man ikke kan se gjennom) slik at man kan dusje litt mer privat? Er ikke veldig begeistret for fellesdusjer, og jeg har ennå ikke sett noen studioer med litt mer privat opplegg i garderobe/dusjanlegg.

Anonym poster: 6c0c328f2e3ee1d54f78194c0253cbd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke dusje når du kommer hjem? Tror ikke jeg har sett dette noe sted..

Skrevet

Kan du ikke dusje når du kommer hjem? Tror ikke jeg har sett dette noe sted..

Joda, det er en mulighet, men trener ganske intensivt, så å ta på meg klærne når man er svett frister heller ikke når man har 30-40 min. med kollektivtransport hjem. Kunne fungert dersom det hadde vært noen minutters gange fra treningsstudioet, men slik er det ikke nå.

Men får vel bare fortsette å lete.

Skrevet

spenst her har det. frosta glassdører inn til egen "bås"

Anonym poster: 469cdd901b6c5c528593b384f795173c

Skrevet

Joda, det er en mulighet, men trener ganske intensivt, så å ta på meg klærne når man er svett frister heller ikke når man har 30-40 min. med kollektivtransport hjem. Kunne fungert dersom det hadde vært noen minutters gange fra treningsstudioet, men slik er det ikke nå.

Men får vel bare fortsette å lete.

jeg kunne ikke dusje på slike steder tidligere da jeg hadde en skade/sår på foten som var veldig sjenerende, da løste jeg det ved å ta med ekstra klær, en litt løs genser og jogge bukser som jeg hadde på, på vei hjem, da følte jeg meg litt freshere og at jeg ikke svettet i klærne så det luktet. Ta med en klut og deo, og ta det værste før du går derfra;)

om du ikke skulle finne noe med bås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...