Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Heisann! må bare få ut litt frustrasjon, for det virker som om jeg ALLTID blir forelsket i de som ikke liker meg, eller har utrolig usunne forelskelser på personer som ikke engang vet at jeg eksisterer (les kjendiser) Men jeg skjønner ikke hva jeg gjør for at det alltid blir sånn.. Har ikke noen sosiale problemer (som jeg er klar over selv :gjeiper:), langt ifra stygg, og er generelt likt av de fleste, men når det kommer til gutter føler jeg meg helt håpløs... jeg har enda ikke hatt en kjæreste (er bare 18, så har fortsatt massevis av tid), men tingen er at jeg ikke har hatt særlig mange "flørter" heller. Jeg får inntrykk av at gutter bare liker meg i fylla. Har aldri problemer å treffe noen da og er sjelden uten en gutt å snakke med, men det er ingen som tar kontakt i etterkant. Må bare si at jeg ikke er en person som blir full, bare moderat brisen, så fylleangst er en sjelden ting. Jeg vet at det er fordi jeg kanskje er mer frampå og er ikke like redd for å bli avvist som jeg er når jeg er edru, men det er vanskelig å treffe noen utenom fester og da er det som oftest alkohol i bildet. Nå har det seg sånn at jeg er ikke så veldig sikker på meg selv når det kommer til gutter og det er kanskje der problemet ligger, jeg er så utrolig redd for å bli avvist ettersom selvtilliten min har fått seg en knekk en del ganger. i flere tilfeller har det vist seg at gutten jeg har likt har likt en av venninnene mine (noe som ikke er så hyggelig når de vil at du skal spleise dem). På den andre siden er det en gutt som det alltid skjer noe med hver gang vi er på fest eller byn sammen, men tingen er at vi aldri snakker sammen ellers. jeg vet aldri om han egentlig liker meg, selvom han har gitt utrykk for det flere ganger. men tingen er hvertfall det, om noen kan gi meg noen råd for å bli mer sikker på meg selv, for det er så utrolig frustrerende å alltid være så usikker. Jeg vet at det sikkert er mange som kommer til å si at jeg bare må ta kontakt og snakke med de jeg liker, men hvorfor er det bare jenten som skal gjøre det? kan ikke gutter ta kontakt en gang innimellom da? og hvis det er sånn at både gutten og jenten er usikker og ikke vil bli avvist, er det da noe håp? ps: sorry for verdens dårligste strukturerte tekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå