Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke klart å gi av meg selv etter at han var utro sist gang.

grunnen til at han var utro var fordi han lider av MANGEL på kjærlighet i barndomen, å trenger derfor mye bekreftelse. jeg kjøper den. men han tålererer ikke at jeg har fått mindre tillit til han etter dette. han gir f i meg tror jeg. nå var han utro igjen. jeg gjorde det slutt, han var veldig enig. nå er jeg kvalm av han. samtidig syntes jeg synd på han... hva er lurest av meg å gjøre nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke får nok bekreftelse fra deg, så er han ikke noe å spare på. Jeg synes du har gjort riktig i å slå opp.

• Liker 1
Skrevet

jeg har ikke klart å gi av meg selv etter at han var utro sist gang.

grunnen til at han var utro var fordi han lider av MANGEL på kjærlighet i barndomen, å trenger derfor mye bekreftelse. jeg kjøper den. men han tålererer ikke at jeg har fått mindre tillit til han etter dette. han gir f i meg tror jeg. nå var han utro igjen. jeg gjorde det slutt, han var veldig enig. nå er jeg kvalm av han. samtidig syntes jeg synd på han... hva er lurest av meg å gjøre nå?

Utro fordi han ikke fikk nok kjærlighet i barndommen.? Den må han dra lengre ut på landet med - og veldig langt ut.

Hva du skal gjøre? Kutte han ut og skape et liv uten han

• Liker 2
Skrevet (endret)

Buuhuuu, det er så synd i han.

Om du har noe vett så kutter du kontakten og finner deg en annen.

Endret av -Leon-
Skrevet

Tror du vet svaret på dette selv!

Anonym poster: d496be2a1f395383fdb29e01f8b7e4a4

• Liker 1
Skrevet
nå er jeg kvalm av han. samtidig syntes jeg synd på han... hva er lurest av meg å gjøre nå?

Stikk fingeren i halsen øh... jorda og kvitt deg med gubben. Gi ham til noen andre. Du kan forsette å synes synd på ham - men det er best på avstand.

Ingen unnskyldning for utroskap kan dekke over det faktum at fyren er utro. Og at han er det fordi han ikke respekterer deg tilstrekkelig til å gi deg valget mellom å godta et åpent forhold, eller takke nei til å bli med videre på hans egotripp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...