Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Skrevet 1. juni 2002 Har sett at flere av dere har kjøpt på eBay før og har erfaring med det, nå har jeg et spørsmål. Samboeren min fant noe jeg har sett etter lenge på eBay og var så omtenksom at han satset på Buy it now siden det var så billig som det var, og derfor vant vi selvfølgelig budet. MEN, problemet er bare at han glemte å se på fargen og har derfor budt på noe jeg IKKE vil ha!!! Er det helt binnende eller er det noe med at om en ikke bekrefter innen noen dager så går budet til en annen?!? Kjenner jeg svetter her jeg sitter, ekkelt da! Har jo kjøpt ting via eBay før, men har da selvfølgelig kjøpt om betalt de budene vi har vunnet. Håper noen av dere skjønner noe av det jeg skriver ovenfor og kan svare meg på dette.
Mrs. B Skrevet 1. juni 2002 #2 Skrevet 1. juni 2002 Her finner du ut hvordan du kan trekke budet tilbake: > http://pages.ebay.com/help/index.html12
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Skrevet 1. juni 2002 Jeg var ikke der og kikket og fant ut at det bare gjaldt selger, dessuten står det at en må ha en god grunn. Har du prøvd det før?!?
Mrs. B Skrevet 1. juni 2002 #4 Skrevet 1. juni 2002 Nei jeg har ikke prøvd det før. Men det står sikkert noe om det der, vet jeg har lest det et sted, og det gjaldt den som byr ikke selger.. (99% sikker). Lykke til.12
Kame Skrevet 1. juni 2002 #5 Skrevet 1. juni 2002 Dersom selger nekter deg å trekke budet, vil du i aller verste fall bli utestengt fra eBay. Ellers vil kanskje selger gi deg dårlig kritikk pga avbudet. Er du litt kynisk er det vel ikke noe problem, for det er jo bare å opprette en ny ebay-konto med en annen mailadresse dersom man finner mer man vil ha...
Gjest lilletroll Skrevet 2. juni 2002 #6 Skrevet 2. juni 2002 Jeg har trukket tilbake bud, og det var ikke vanskelig i det hele tatt, og skapte ingen problemer, men det blir jo stående under budhistorikken. Uansett vet jeg ikke om det fungerer anderledes med buy it now, for det har jeg aldri brukt, men du kan jo prøve.....finn bare på en smart grunn så ordner det seg nok!! Lykke til!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå