AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Liker sangen, selv om jeg ikke greier å tolke teksten og meningen om sangen! Noen som vet? Anonym poster: 196d883564c95f2b6041c15699f341a8
Gjest WendyClear Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes den har flere henvisninger til 22. juli, men de ga vel egentlig ut en annen låt på samme tid som handlet om utøya?
HHH Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Denne sangen er vel en litt sånn post 22.Juli sang, handler ikke direkte om det, men tanker som oppstår etter at man oppdager at all elendighet skjer andre steder enn der man selv er: Jeg ringte til Egypt da det smalt der De ringte fra Egypt da det smalt her Mer overordnet handler den om at livet er kort, fæle ting skjer, og man vil s gjerne gjøre noe( Du og jeg skulle redde verden Men vi var jævla redde verden) man lever i sin egen lille boble som sprekker(Og tingen er at midt oppi alt fælt Så skulle jeg bli gift og være gla sjæl,Alle kjenner duften av norsk film Så kan vi kutte skuespillet i år pliz) Slik tolker jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå