Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, når du bevisst velger å gå og se på andre nakne kvinner ,og hisse deg opp på, er det utroskap!

Da ønsker jeg deg lykke til i jakten på tøffelen som er enig i det.

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min kunne ALDRI ALDRI gått på en strippeklubb;) Vet om flere gutter som ikke ville gjort det om de hadde hatt kjæreste. Herregud så teit. Hvorfor skal man gå på strippeklubb osv når det er utrdrikkningsslag? Teit.

Skrevet

Hvorfor er det ingen strippeklubb for damer???

Fordi kvinner tenner ikke på en (halv)naken mannekropp.

Anonym poster: c53093e1043a164084380865112ae4fe

Skrevet

Han er ikke tøffel selvom han respekterer at dama muligens ikke liker det, han er derimot en drittsekk som ikke respekterer dama...

• Liker 7
Skrevet

Så sant, så sant! Vi tenner bare på kjøkkenmaskiner.

• Liker 5
Skrevet

Hadde vært litt spesielt om han dro alene, men hadde han dratt sammen med en guttegjeng hadde jeg nok ikke brydd meg, så lenge han ikke holdt det skjult for meg!

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot det. Selvsagt, om han dro dit alene flere ganger for uken, hadde det jo vært litt merkelig. Men sammen med kompiser o.l en gang i blandt hadde jeg ikke brydd meg noe videre :-)

Skrevet

Har ikke store problemer med det, er iallefall ikke sjalu. Min mann har gjort det flere ganger sammen med guttegjengen.

Men jeg må innrømme at jeg syns de er litt lavmål, at jeg ser litt ned på de som gjør det. Er ikke stolt av at mannen går på strippeklubb. Støtter en bransje der mange av damene ikke har noen andre valg enn å vise frem kroppen sin. Støtter en bransje der mange blir utnyttet. De hevder det er uskyldig moro, jeg syns det er å fraskrive seg ansvaret. Når de går på strippeklubb, støtter de bransjen.

Anonym poster: 31a73b46cd7fbe78566ccd0904f6903e

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min kunne ALDRI ALDRI gått på en strippeklubb;)

Som stripperen sa tidligere. Ikke vær naiv. Den kan bli langt ned når du plasserer han så høyt.

Mange som sier det.

Men kanskje du har vunnet i lotto...

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har jobbet som stripper, og dere er naive om dere ikke tror mannen deres drar på strippeklubb og kjøper privatdans av en jente han synes er attraktiv. Er han utenbys og bor på hotell kan dere banne på at han spør om hun vil være med opp på rommet, hun avslår selvsagt men det viser hva han hadde i tankene. Har møtt hundrevis av menn med giftering og en tlf som stadig piper pga at kjæresten sender meldinger... Likevel jobber han hardt for å få med seg en av jentene på hotellrommet/hjem..... Mitt syn på mannfolk er totalt endret etter flere år i bransjen, mannfolk er visuelle vesener og KJÆRLIGHET og LYST er to helt forskjellige ting. Dere kan trøste dere med at mennene deres mest sannsynlig (...) ikke vil forlate dere for en stripper, men han knuller henne gjerne om han får sjansen!

Anonym poster: f8213e94f709a9b66959f26bebc2196c

Kjære, kjære deg.

Hva var poenget med å fortelle dette? Å gjøre de usikre og sjalu damene enda mer usikre og sjalu?

Dersom man vil ha litt god gammeldags juleånd, er jammenmeg KG akkurat stedet å oppholde seg. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Dersom han vil dra på strippeklubb, ja så la ham dra, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Som stripperen sa tidligere. Ikke vær naiv. Den kan bli langt ned når du plasserer han så høyt.

Mange som sier det.

Men kanskje du har vunnet i lotto...

haha noe så dumt :P Ja, alle VET jo at AAALLE og da mener jeg ALLE menn går på strippeklubb. idiot. Selfølgelig er det mangen som IKKE bryr seg.

Og å si at at alle gjør det, og visst man tror de ikke gjør det så er man naiv? nei, skjerp deg. Kjæresten min kommr aldri til å gjør det. ikke har vi noe sånn her jeg bor. Og hadde jeg gjort det hadde han gjort det slutt med meg med en gang ;-)

Skrevet

Da er du lesbisk. Da kan du gå på strippeshow med kvinner ;)

Skrevet

Kjære, kjære deg.

Hva var poenget med å fortelle dette? Å gjøre de usikre og sjalu damene enda mer usikre og sjalu?

Dersom man vil ha litt god gammeldags juleånd, er jammenmeg KG akkurat stedet å oppholde seg. :hjerte:

Fordi kanskje det er på tide at kvinner åpner øynene sine litt, menn er visuelle og de kan fint skille mellom kjærligheten de har til kona/kjæresten og barna fra den lysten og kåtheten de kjenner når den 20år yngre stripperen gir han en lapdance. Mitt råd er å ikke være naiv og tro at den kjære mannen deres ikke er som alle andre, If you cant beat them, join them! Bli med mennene deres på strippeklubb og ta en dans sammen med han, stripperen vil fokusere mer på dere enn på han ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jobbet som stripper, og dere er naive om dere ikke tror mannen deres drar på strippeklubb og kjøper privatdans av en jente han synes er attraktiv. ... Mitt syn på mannfolk er totalt endret etter flere år i bransjen, mannfolk er visuelle vesener og KJÆRLIGHET og LYST er to helt forskjellige ting. Dere kan trøste dere med at mennene deres mest sannsynlig (...) ikke vil forlate dere for en stripper, men han knuller henne gjerne om han får sjansen!

Vet du hva, jeg er bare glad du kommer med det jeg ser på som sannheten om de fleste menn. Det er også derfor jeg trekker den slutningen at jeg ønsker en mann som kan identifisere seg som mann med stor M, men heller ha i æren i behold (som Mr. Darcy, f.eks.;)) og LA VÆRE å oppføre seg som en liten gutt og kun tenke på seg selv og sine lyster. Lystene er der uansett, hvorfor ikke fokusere mest mulig på den man elsker? Vet ikke hvilken retning du ønsket å trekke mot, men dette er ihvertfall de tankene jeg gjør meg rundt det. Takk for innlegget ditt:)

Anonym poster: 28a10301d6aa086355ebd2b926638a7a

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Fordi kanskje det er på tide at kvinner åpner øynene sine litt, menn er visuelle og de kan fint skille mellom kjærligheten de har til kona/kjæresten og barna fra den lysten og kåtheten de kjenner når den 20år yngre stripperen gir han en lapdance. Mitt råd er å ikke være naiv og tro at den kjære mannen deres ikke er som alle andre, If you cant beat them, join them! Bli med mennene deres på strippeklubb og ta en dans sammen med han, stripperen vil fokusere mer på dere enn på han ;)

Anonym poster: f8213e94f709a9b66959f26bebc2196c Greit, nå kvalmen kommer stigende. Når jeg mangler ord, sier kroppen min i fra om at dette ikke er greit. Dette er sikkert trøstefullt for andre, men ikke for meg. Mannen må rett og slett kunne ofre seg litt. Kjærlighet handler om å gi og ta, men enkelte grenser må da kunne trekkes for det!

Skrevet

Jeg er rett og slett ikke med på et rungende ja for dette her, jeg. "Menn er menn" hører jeg overalt, men det er da nok av nakne damer i samfunnet i dag. Menn har allerede fått den bekreftelsen de trenger på det, syns nå jeg. Hvorfor dra det enda lengre ut? Nei, det forstår jeg ikke.

Det er på tide at menn oppfører seg som menn i rette forstand og dermed verdsetter sin kjære, vakre dame og behandler henne som en skatt! Og at han er mann nok til å gi sin kvinne både sin lyst og kjærlighet. Det er vanskelig, ja, men er ikke det en riktig så fin manndomsprøve, da? :jolie:

Skrevet

Avsporinger, krenkende innlegg og svar på dette er fjernet.

Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros.

Tekola, mod.

Gjest Sunheart
Skrevet

Himmel og hav..

Ikke alle er like umodne og gutteaktive som deg. Det finnes faktisk menn som fokuserer på sin kjære og sin lyst og kjærlighet til henne.

Det er faktisk du som er naiv om du tror at ALLE menn oppfører seg som primitive vesener som hopper i taket av bare en pen jente.

Noen har vokst seg opp til å ha respekt for dem man elsker og å styre unna situasjoner der man kan bli fristet til å tenne på det motsatte kjønn.Det handler om RESPEKT, noe du tydeligvis ikke har eller evner å forstå.

Man må lete lenge kanskje, men de fine menn der ute finnes , som bryr seg mer om den de delerlivet med, enn en stakkars prostituert som kanskje ikke har noe valg.

Jeg kjenner til mange som tar avstand fra folk som selger kroppen sin, både kvinner og menn. Men så omgåes jeg jo ikke med guttevalper heller !

• Liker 2
Skrevet

Da er du lesbisk. Da kan du gå på strippeshow med kvinner ;)

Jeg 100% heterofil, og tenner ikke på halvnakne menn. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...