Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du hvis din mannlige kjæreste drar på strippeklubb?

Ville det vært i orden for deg? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg tenker på det å dra dit "helt seriøst" på en alminnelig fredag, og ikke som en del av et utdrikningslag/sånn halvveis på "spøk".

Skrevet

Om han går dit alene så ville jeg nok synes det var merkelig. Men om det var en gang i blandt med Guttegjengen hadde jeg ikke brydd meg. Hvorfor er det ingen strippeklubb for damer???

• Liker 8
Skrevet

Hadde ikke likt det, hadde nok blitt litt småirritert.

Anonym poster: 176b32e7a382f846437a026752bafa72

• Liker 3
Skrevet

Det syntes jeg at han skulle holde seg for god for. Ærlig talt, hvis han vil se på ei jente strippe så kan han se på meg, ikke en stakkarslig russisk to-barns mor.

• Liker 17
Gjest brutal mann
Skrevet

Synes menn som betaler for å se kvinner kle av seg er lite manndige.

• Liker 22
Skrevet

Hadde ikke likt det, og hadde blitt småirritert. Men er det en guttegjeng som bare skal inn å titte og ikke gjør noe så ville jeg heller ikke nektet han det.

Skrevet

Jeg hadde ikke synes det var ok! Om han hadde hatt interesse av å dra på strippeklubber tror jeg at jeg ville revurdert forholdet vårt.

• Liker 12
Skrevet

Hadde hatt null problemer med det, om han så hadde dratt alene. Det jeg hadde lurt på er hvorfor han ikke hadde invitert meg til å bli med, da jeg elsker strippeklubber selv :)

• Liker 7
Gjest heklepleddet
Skrevet

Hvorfor er det ingen strippeklubb for damer???

Er det ikke noe som heter "Ladies Night" på sånne steder? Jeg synes det hadde vært helt greit hvis det var på gøy, så lenge jeg og venninnegjengen også kunne gjøre det.

Skrevet

Er det ikke noe som heter "Ladies Night" på sånne steder? Jeg synes det hadde vært helt greit hvis det var på gøy, så lenge jeg og venninnegjengen også kunne gjøre det.

Hadde glatt gått på et Magic Mike show : D

• Liker 2
Skrevet

Min har vært på strippeklubb i utlandet sammen med kompiser, også vært på live sex show i amsterdam.

Bryr meg virkelig ikke om han ser på nakne damer.

Da han fortalte at de hadde vært på live sex show lo jeg meg halvt ihjel i grunn.

Vi har klare grenser for hvor grensene går, og vi er heller ikke redde for å fortelle hverandre slike ting.

Jeg, personlig hadde nok ikke taklet å sett live sex show. Hadde ikke klart å holde meg seriøs, ei heller på strippeklubb.

Det er nakne damer og sex overalt. Kan ikke stikke ut øynene på fyren.

• Liker 4
Gjest brutal mann
Skrevet

Hva er så gøy med å betale folk for å brett ut kroppen sin?

• Liker 2
Skrevet

Hva er så gøy med å betale folk for å brett ut kroppen sin?

I dont know? Underholdning? :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

kjør på. Så lenge han ikke ender opp der hver eneste kveld så har ikke jeg noe problem med det.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Nei, det er ikke ok. Jeg hadde blitt irritert på han.

Hvorfor betale for å se noe du kan se hjemme?

Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

I dont know? Underholdning? :)

Ser ikke helt underholdningen i å se på mennesker som selger kroppen sin. Ikke alle, men de fleste er i heller vanskelige livssituasjoner. Hvor er underholdningen i å se desperate mennesker og mennesker med manglende selvrespekt grave seg enda lenger ned i dritten?

• Liker 5
Skrevet

Er vel ikke så mye forskjell på at de ser på stripping mot betaling mot det å gå på club i byen hvor jentene nermest allerede stripper allikevel..

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Fordi der går vår grense i forholdet. Verre er det i grunn ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor må dere som har kjæreste gå på strippeklubb?Gir INGEN meining!

Er det ikke godt nok å se KUN kjæresten ?

Jeg hadde gjort det slutt med en gang om jeg hadde fått vite at kjæresten min gikk på strippeklubb

Skrevet

Hvorfor må dere som har kjæreste gå på strippeklubb?Gir INGEN meining!

Er det ikke godt nok å se KUN kjæresten ?

Jeg hadde gjort det slutt med en gang om jeg hadde fått vite at kjæresten min gikk på strippeklubb

Hvorfor hadde du egentlig gjort det? Føler du deg truet av at mannen ser på andre kvinner (eller menn)..

Blir det at han ser på en nesten naken kvinne det samme som om han skulle hatt sex med henne?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...