Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har hvert sammen i litt over et halvt år nå. De 3-4 første mnd var sexlivet kjempe bra. Da kunne vi ha sex opptil flere ganger om dagen. Så begynte det og bli dårligere og dårligere med sexlivet. Og nå har vi (om jeg er veldig heldig) sex en gang hver 14.dag! Jeg er 16 år og han er 22, så nå når jeg har begynt og ha sex, vil jeg jo fortsette med det også! Og spesielt med han, fordi han vet hvordan det skal gjøres. Jeg har prøvd og tatt det opp med han flere ganger, men da blir han irritert, og sier '' åh, skal du mase om sexet igjen'' eller '' du kan du jo bare ligge og pille på deg selv'' selvfølgelig kan jeg det. Men jeg vil jo også ha sex med kjæresten min. Og det som er ganske rart er at vi har snakket om hans forhold tidligere, og den ene jenta han var sammen med i 4 år ble det slutt, fordi b.l.a ville henne aldri ha sex mere.. Og da skjønner jeg ikke hvorfor han nå gjør samme tingen mot meg? Jeg vil heller ikke gjøre det slutt, fordi jeg elsker han utrolig mye, og vi har det utrolig bra sammen. Men jeg begynner jo og bli litt lei av og ha det sånn! Er jo redd det er meg han er missfornøyd med? :(

Noen som har noen forslag eller gode ord og komme med?

Anonym poster: fb1c77d203e61d58ac6f300219eb3d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 16 og har fått sex opptil fleire gongar dagen? Du veit ikkje kor heldig du er.

Men så var det problematikken. Prøv å ikkje nemne eller hinte til sex i det heile. Etter ei stund vil han nok sakne sexen, og ta initiativ. Med mindre han har ei anna på si da, sjølvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...