AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hr vært på noen dater med en veldig interessant fyr. Samtalene våre flyter, latteren med, vi har god sex, kan prate om alt, nyter hverandres selskap. Men, så stort svært men.... Det et han som bestemmer når vi skal treffes. V har kjent hverandre i et halv år, det er han som tàr initiativ til date, enten hjemme hos ham eller på kino kafé, osv. Når jeg invitere ham ut eller ringe for å treffes, så får jeg "får se, vi ser hva vi får til, osv". Av og til, en eller to ganger har jeg fått ham med på noe, men som regel overser han slike nvitasjoner. Plutselig kommer det sms fra ham "kino i morgen? Jeg vil gjerne se deg igjen ". Osv. Jeg faller for det hver gang, og vi treffes. Vi har det så jævla bra når vi treffes også da, skikkelig fint, er vel det som holder eg gående. Men det blir trist når han sjelden er tilgjengelig for meg, men han bestemmer alt, Anonym poster: 440263c0bff4b97733765925c6bf4b2d
Nettinettet Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Har du noen ganger hatt andre planer når han har spurt om å treffes?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Han vil ha kontrollen! Ikkje bra. Fortell han at du vil gjerne starte et iniativ.. ( Maktsyk fyr) HAr vært bort i slike selv, og jeg misliker det sterkt!!!!! Anonym poster: f8ef2e1f55b1d8247fd176ac835fba62 6
Wini Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Foreslår at du tar det opp med han.. Vet det er lett for meg å si.. jeg hadde sikkert handlet akkurat som deg! Men du kan jo prøve å flette det inn når dere har det hyggelig sammen en dag (en dag han har bestemt selvsagt.. hehe) 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Hr vært på noen dater med en veldig interessant fyr. Samtalene våre flyter, latteren med, vi har god sex, kan prate om alt, nyter hverandres selskap. Men, så stort svært men.... Det et han som bestemmer når vi skal treffes. V har kjent hverandre i et halv år, det er han som tàr initiativ til date, enten hjemme hos ham eller på kino kafé, osv. Når jeg invitere ham ut eller ringe for å treffes, så får jeg "får se, vi ser hva vi får til, osv". Av og til, en eller to ganger har jeg fått ham med på noe, men som regel overser han slike nvitasjoner. Plutselig kommer det sms fra ham "kino i morgen? Jeg vil gjerne se deg igjen ". Osv. Jeg faller for det hver gang, og vi treffes. Vi har det så jævla bra når vi treffes også da, skikkelig fint, er vel det som holder eg gående. Men det blir trist når han sjelden er tilgjengelig for meg, men han bestemmer alt, Anonym poster: 440263c0bff4b97733765925c6bf4b2d Om du kontrer forslaget hans, hva svarer han da? Feks: Han: "Kino i morgen?" Du: "har nok planer, men en film hjemme hos meg fredag hadde vært fint." Sier han fortsatt bare at dere får se? Anonym poster: d839a5ee46df669f8bf7691b87de257c 4
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Høres ut som en som ikke er klar for et forhold, men som allikevel liker å kose seg litt ;-) 2
kaffemaskin Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Om du kontrer forslaget hans, hva svarer han da? Feks: Han: "Kino i morgen?" Du: "har nok planer, men en film hjemme hos meg fredag hadde vært fint." Sier han fortsatt bare at dere får se? Anonym poster: d839a5ee46df669f8bf7691b87de257c Prøv det, og se hva han sier til det kanskje.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Høres ut som om han er kontrollerende, eller han er ikke klar for et forhold. Jeg tror at etter seks måneder hadde jeg gått fra ham. Anonym poster: 4bf933f3d12b00ef38f62ab0bada2f45
Nuffen Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Det høres slitsomt ut. Hva sier magefølelsen din? Det som slår meg, er at det ikke plager deg noe særlig. Av egen erfaring vet jeg at når man sitter oppå den rosa skyen, ser man gjennom fingrene med ting, og tenker "det er jo ikke så farlig". Men når hverdagen innhenter en, så ser man det så mye klarere, og da kan det bli et problem likevel. Tror du rett og slett må kjenne på magefølelsen din :-) . Kanskje du kunne prøvd noen ganger å si at det ikke passer når han spør, så du får sett reaksjonen hans..? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå