Gå til innhold

KONKURRANSE "sport og fritid"

Ugla

Anbefalte innlegg

Wups, coming up:

Hva skal guttungen til Aukland hete?

Ronja... voffo, voffo, voffo gjør du på detta viset :-) Nå er du litt på viddene, spørsmålet har vel ikke så mye med sport å gjøre, eller?

Kupper tråden med nytt spm.:

Hvem er Gerard Houllier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ronja... voffo, voffo, voffo gjør du på detta viset :-) Nå er du litt på viddene, spørsmålet har vel ikke så mye med sport å gjøre, eller?

Og siden når har ikke Anders Aukland noe med sport å gjøre? :ler:

Så viddene og viddene, jeg vet ikke jeg, han er i hvert fall en tøff idrettsmann!

*lister seg ut og leser regelboka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Kjørsvik spiller biljard! :D

(Dette slo jeg selvfølgelig IKKE opp på nettet) :Hehe:

Nytt spørsmål:

For hvilken klubb spiller Ronaldino?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden når har ikke Anders Aukland noe med sport å gjøre? :ler:

Så viddene og viddene, jeg vet ikke jeg, han er i hvert fall en tøff idrettsmann!

*lister seg ut og leser regelboka*

For all del, Anders Aukland er en jævel å gå på ski, men hva gutten hans skal hete har jo egentlig ikke noe med sport å gjøre! Mulig flisespikk fra *Shira* :wink:

Svar på spørsmål om hvilke klubb Ronaldino spiller på:

Barcelona????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, Anders Aukland er en jævel å gå på ski, men hva gutten hans skal hete har jo egentlig ikke noe med sport å gjøre! Mulig flisespikk fra *Shira* :wink:  

I.o.m. jeg som startet tråden, tillater jeg meg å svare:

Jeg ville ha godkjendt spørsmålet.

Må jo følge litt med i sport for ha ha fått med seg hva han skal hete. Dette var ikke ment som en døds-alvårlig konkurranse... :wink:

I.o.m. *Shira* ikke kom med nytt spørsmål, kommer det her:

Hva heter dattera til Liv-Grete og Raphael Pioare (skrev jeg det kanskje feil, men dere skjønner vel..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I.o.m. jeg som startet tråden, tillater jeg meg å svare:

Jeg ville ha godkjendt spørsmålet.

Må jo følge litt med i sport for ha ha fått med seg hva han skal hete. Dette var ikke ment som en døds-alvårlig konkurranse... :wink:

I.o.m. *Shira* ikke kom med nytt spørsmål, kommer det her:

Hva heter dattera til Liv-Grete og Raphael Pioare (skrev jeg det kanskje feil, men dere skjønner vel..)?

Beklager at jeg er så dødsseriøs men dette har ingenting med sport å gjøre etter min mening :wink:

Men er det ikke meningen at mitt forrige svar skal bekreftes, jeg er ikke sikker på om Barcelona er det rette svaret, vet du eller?

Emma.... Uff nei dette blir for dumt..... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg er så dødsseriøs men dette har ingenting med sport å gjøre etter min mening :wink:

Men er det ikke meningen at mitt forrige svar skal bekreftes, jeg er ikke sikker på om Barcelona er det rette svaret, vet du eller?

Emma.... Uff nei dette blir for dumt..... :murvegg:

:o :o

I.o.m. at dette er så dumt, lar vi tråden dø stille og pent ut!!!!

Forumet heter "Sport og fritid", derfor tenkte (dumme meg) at det ikke behøvde være døds-alvårlig, men litt "rom" rundt temaet. Men det ble altså feil! :klaske:

Jeg for min del har "fått med meg" at jenta heter Emma, ved at jeg har sett på skiskytting på TV, og at reporterene har nevnt det der (men fy til de, de snakker om ting som ikke har med idrett å gjøre de også da).

Ja ja... :sjenert: *dett var dett*

Apropo ditt svar "Barcelona" vet jeg ikke, men mulig andre kan bekrefte/avkrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o :o

I.o.m. at dette er så dumt, lar vi tråden dø stille og pent ut!!!!

Forumet heter "Sport og fritid", derfor tenkte (dumme meg) at det ikke behøvde være døds-alvårlig, men litt "rom" rundt temaet. Men det ble altså feil! :klaske:

Jeg for min del har "fått med meg" at jenta heter Emma, ved at jeg har sett på skiskytting på TV, og at reporterene har nevnt det der (men fy til de, de snakker om ting som ikke har med idrett å gjøre de også da).

Ja ja... :sjenert: *dett var dett*

Apropo ditt svar "Barcelona" vet jeg ikke, men mulig andre kan bekrefte/avkrefte.

:o Oj, det var den reaksjonen! Det var jo kun min mening da, ikke ta det personlig Ugla :wink: . Vi setter en strek her, og fortsetter konkurransen med "rom" rundt temaet "Sport og fritid" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Poiree og Oliver Aukland :oops:

Hvilken idrett driver Anders Myhr med?

Det var meg ovenfor:

Anders Myhr spiller Volleyball.

Min tur:

Hvilke idrett driver Marit Bjørgen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snaubård. Vet ikke når han starta, som 11-åring tror jeg, han er vel rundt 30 nå.. Kanskje rundt 1984?

Hvem vant elitediv basket herrer i 2003? I NBA 2003?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant elitediv basket herrer i 2003? I NBA 2003?

Med elitebasket, meinar du BLNO? Det var vel Asker Aliens.

NBA: San Antonio Spurs

Neste spm. (satsar på at eg har rett...): Kva for idrett forbind du med Jørre Kjemperud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Seleena
Han er sandvolleyballmakkeren til Vegard Høidalen!

Neste spm:

Hvem var Otto von Porat?

OL-mester i tungvekt i 1924, ga seg som proffbokser i 1934. Norskætta.

Når brakk Brå staven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Under stafetten i VM i Oslo i 1982!

Nytt spm: Hvilket damelag i eliteserien i volleyball vurderer å trekke seg fordi de ikke får motstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...