Ugla Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Skal vi starte en sports-konkurranse? Noen som vil være med? Vi stiller et (enkelt?) spørsmål til hverandre. Når du mener du har svart riktig på spørsmålet, stiller du et nytt spørsmål til neste kvinne/mann. Jeg begynner med første spørsmål: "Hvilken idrett forbinder du med Eirik Kvalfoss?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PRIMAL IKKE INNLOGGET Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 drev ikke han med langrenn da? hmmmm.... her er et nytt et: Hvilken kampsport gren drev dolph lundgren med???? Vrien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Eirik Kvalfoss drev da med skiskyting gjorde han ikke? Og Dolph Lundgren var vel kroppsbygger? Mitt spørsmål: Hvem var Berit Aunli gift med og hvilken sport drev han på med? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Ove Aunli? Langrennsløper det og? Hva driver Morten Berre med? Og hva Dolph Lundgren gjelder så har han 3 dan i Kyokushin karate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva driver Morten Berre med? Fotball Hvilken sport drev Jan Kvalheim med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Sandvolley! I hvilken lagsport finner man Joakim Wiberg, hvilken posisjon og hvilket klubblag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 10. mars 2004 #7 Del Skrevet 10. mars 2004 Ishockey, keeper i TIK (trondheim ishockey klub) Hvilken idretsgren er det Tore Torgersen, deltar i? Den er både for lag og singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Brownstone Skrevet 10. mars 2004 #8 Del Skrevet 10. mars 2004 "Hvilken idrett forbinder du med Eirik Kvalfoss?" Eirik Kvalfoss drev ikke med langrenn men med Skiskyting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvilken idretsgren er det Tore Torgersen, deltar i? Den er både for lag og singel. :klø: Ingen som vet, og kan komme med svaret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 11. mars 2004 #10 Del Skrevet 11. mars 2004 Bowling! I hvilken idrett er Tonje Sagstuen kjent fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 11. mars 2004 #11 Del Skrevet 11. mars 2004 Håndball Hvor mange gull tok Johann Olav Koss under OL på Lillehammer? (og grenen da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 11. mars 2004 #12 Del Skrevet 11. mars 2004 Skøyter, 4 gullmedaljer! Hvem trener det norske u-laget for jenter i håndball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 11. mars 2004 #13 Del Skrevet 11. mars 2004 Skøyter, 4 gullmedaljer! Hvem trener det norske u-laget for jenter i håndball? Dophina nå var du litt snill. Koss tok vel 3 gullmedaljer + verdensrek på alle 1500, 5000 og 10000 meter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 11. mars 2004 #14 Del Skrevet 11. mars 2004 Skøyter, 4 gullmedaljer! Hvem trener det norske u-laget for jenter i håndball? ...arresterer Dolphina... *Shira* : men svarer allikevel: Trine Haltvik! (og en til tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. mars 2004 #15 Del Skrevet 11. mars 2004 Eirik Kvalfoss drev ikke med langrenn men med Skiskyting. Til info så hadde jeg allerede svart på dette! (veldig viktig ) Eirik Kvalfoss drev da med skiskyting gjorde han ikke? Og Dolph Lundgren var vel kroppsbygger? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Brownstone Skrevet 11. mars 2004 #16 Del Skrevet 11. mars 2004 Til info så hadde jeg allerede svart på dette! (veldig viktig ) Du har jo rett.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 11. mars 2004 #17 Del Skrevet 11. mars 2004 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #18 Del Skrevet 11. mars 2004 ... Men hvor blir det av neste spørsmål? Jeg tror det er Ronja som glemte å stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 12. mars 2004 #19 Del Skrevet 12. mars 2004 ... Men hvor blir det av neste spørsmål? Jeg tror det er Ronja som glemte å stille. Wups, coming up: Hva skal guttungen til Aukland hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mars 2004 #20 Del Skrevet 12. mars 2004 *lister meg ut igjen* Her har jeg ingenting å gjøre... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå