Virrevipp Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Nå sitter jeg her hjemme alene og lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre. Det hele begynte med at samboern var reist utenbys for å være med på et sportsarrangement, hvor han skulle være fra Fredag til Søndag. Jeg hadde ordnet han hotellrom, ENKELTROM, fordi jeg kunne få det billig gjennom jobb. Når søndagen kom viste deg seg at han måtte bli til dagen etterpå fordi han hadde gått videre på sportsarr. Jeg spurte om jeg skulle ordne han nytt rom, og da sa han bare at det hadde han ordnet selv. Fredagen og Lørdagen hadde han vært ute på byen, og vært temmelig sørpa når han kom tilbake på hotellet. Senere på søndagskvelden ringer han meg og sier at han fikk bytte til dobbeltrom, og allerede da begynnte jeg å fatte mistanke. og for å gjøre denne historien enda mer komplisert så må jeg tilføye at han ikke betaler husleie, selv om vi har en avtale om at han skal gjøre det, og han bruker kun pengene han tjener på seg selv, så jeg må stå for all mat og slikt. Så på grunn av dette sa jeg til han at jeg var redd for å bli økonomisk utnyttet, siden han ikke ga uttrykk for at han prøvde sitt beste på å betale pengene har var skyldig med heller. Da jeg gjorde dette ble det månelyst, og han kunne ikke fatte hvordan jeg kunne anklage han for noe slikt, så da sa han at han skulle flytte ut i løpet av desember osv osv, ikke ville han snakke noe til meg heller. Men da han kom hjem igjen så var han litt mer rolig, men det tok flere dager før han ville snakke bare litt om det. Dette er nå en måned siden, og han har vært veldig rar etter dette, kun sovet på sofaen selv om vi egentlig har ordnet opp etter episoden. Så her om dagen kom jeg tilfeldigvis over kvitteringen fra hotelloppholdet hans, og da så jeg at det hadde bodd to personer på rommet, så jeg ringte hotellet for å sjekke at dette stemte, og da sa de at det hadde bodd to personer der. Ikke nok med det, men jeg fant og en pakke kondomer hvor ca. halvparten var brukt opp. Så med alt dette i bakhodet skal jeg prøve å komme til det jeg egentlig lurer på. I går sa han at han skulle dra til en kompis for å spille ett eller annet spill, men at jeg skulle bare ringe han siden jeg skulle ut med noen venner. Plutselig skriver han til meg at de drar til nabobyen, og at han skal overnatte hos en venninne. En jeg vet han har gitt utrykk for at han syntes er veldig pen tidligere. Jeg ga klar beskjed om at dette var noe jeg ikke likte eller var noe særlig begeistret over, men han sa at han skulle ringe meg og oppdatere meg etter hvert, og så videre. Han ringte meg en gang, tre timer etter at de hadde reist herifra og sa at nå var de fremme. Kjøreturen tar egentlig bare 30 minutter. I løpet av kvelden prøvde jeg å få tak i han, ringe på telefon og sende sms men jeg fikk aldri noe svar, så til slutt sendte jeg han en sur melding om at jeg syntes det var dårlig gjort av han, og at jeg håpa han KOSTE seg med venninna si.. Så fikk jeg svar i formiddag om at telefonen hadde liggi i et annet rom enn hva de var i og han syntes at jeg overreagerte veldig. Men hva bør jeg egentlig gjøre? Det er jo helt klart at det ikke er greit at han oppfører seg som han gjør og prøver å få alt til å høres ut som at det er min feil?? Vet det ble ganske mye, men dette tynger meg veldig psykisk..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Skulle nesten tro det er exen(kommende) du snakker om Anonym poster: dda1f56fcdd7fc476226920c1c4d5f26 3
makkapakka Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 hva du bør gjøre? og det spør du om? kast han på dør! vil du virkelig ha en som utnytter deg og er utro? da lar du det selv skje! 9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Kast ham ut, skulle ønske jeg selv hadde gjordt det for lenge siden, denne historien du skriver er skremmende lik min. Jeg skrev kommende ex og det er fordi han denne helgen er hos ei dame, han påstod han måtte være hos sin syke mor, to timer unna han tenkte ikke da på at jeg snakker med hans mor. Nei, fy faen, kutt ut det mennesket, sånne er ingenting å samle på. Anonym poster: dda1f56fcdd7fc476226920c1c4d5f26
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Begynner fornavnet hans på H? Anonym poster: dda1f56fcdd7fc476226920c1c4d5f26
Virrevipp Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2012 hva du bør gjøre? og det spør du om? kast han på dør! vil du virkelig ha en som utnytter deg og er utro? da lar du det selv skje! Jeg VET jo ikke om han er utro, men tegn tyder jo på det ja.. Tok det opp med han at det var ugler i mosen, og da sa han at det kunne han ALDRI ha gjort mot meg, og da hadde han iallefall ikke klart å sett meg inn i øynene.. Lurer på om det er en skikkelig manipulerende kar det er snakk om??
Virrevipp Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2012 Begynner fornavnet hans på H? Anonym poster: dda1f56fcdd7fc476226920c1c4d5f26 nei
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Ja vet du hva.. Han sier han skal flytte ut når du legger press på at han må ta ansvar for avtaler, han har tydeligvis delt hotel rom, og det er blitt brukt kondomer, han sover på sofaen.. Tror du må nok innse at dette forholdet er ferdig, og venter du noe lenger med det drar du kun ut smerten. Min erfaring er for øvrig, når de begynner å ha "problemer" og vil ut av forholdet men ting blir "ordnet" og at de da fremdeles sover på sofaen, så betyr det egentlig at ting ikke egentlig ble ordnet, men de vet ikke hvordan de skal pushe videre for å komme ut. Ikke sikkert det er ditt tilfelle da, men jeg syntes det høres veldig kjent ut. Håper det går bra med deg! Anonym poster: 8b9b15b52e26a3a4bfd59f9dde2440fc
Virrevipp Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2012 Kast ham ut, skulle ønske jeg selv hadde gjordt det for lenge siden, denne historien du skriver er skremmende lik min. Jeg skrev kommende ex og det er fordi han denne helgen er hos ei dame, han påstod han måtte være hos sin syke mor, to timer unna han tenkte ikke da på at jeg snakker med hans mor. Nei, fy faen, kutt ut det mennesket, sånne er ingenting å samle på. Anonym poster: dda1f56fcdd7fc476226920c1c4d5f26 Huff, nei, noen menn er tydeligvis bare dritt og søppel.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Minner meg om den gangen jeg fant en pakke kondomer som var åpnet etter å ha funnet en hotellreservasjon i en annen kvinnes navn på hans epost. Han skulle bare prøve kondomen.... He he, så litt rart på meg når jeg spurte om han hadde behov for å prøve kondomen inni ei anna dame Nei, lurifaxen er utro, hiv han ut Anonym poster: 9238e3a47f97a6a01513e2e7f1fc59cf 2
Kamikatze Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Velkjent det der. Folk som reagerer med sinne og utbrudd for "trivialiteter" har enten dårlig samvittighet eller psykopatiske trekk. Ved å få sinneutbrudd når de konfronteres med noe "ubehagelig" gjør de det ubehagelig å konfrontere dem. Dermed blir det mindre og mindre attraktivt å ta opp ting med dem. Et slikt reaksjonsmønster er ofte tillært allerede fra småbarnstiden deres, og sitter så fast i personligheten at du nesten bare må finne ut om dette er noe du gidder å leve med. De fleste som har det sånn, og det er ganske jevnt fordelt mellom kjønnene, må erkjenne at de har et problem med dette for at det i det hele tatt skal være mulig å endre på det. Men slike mennesker er jo som oftest "feilfri" og har lagt til seg denne uvanen nettopp for å drepe ethvert forsøk på å utfordre deres "feilfrihet" ved roten. Derfor skal vilje til endring komme dypt innefra disse menneskene, og helt uoppfordret fra omverdenen, om det i det hele tatt skal være håp om forbedring. Det høres ut som om du kaster bort dine beste og fruktbare år på en drittsekk. Hvilket egentlig ikke forbauser meg. Det som forbauser meg er hvor mange som står klare til å overta restene etter drittsekkenes herjinger. For de slipper ikke unna at partneren blir negativt preget av å ha det på denne måten, og må slite med partners mistro helt ufortjent. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg VET jo ikke om han er utro, men tegn tyder jo på det ja.. Tok det opp med han at det var ugler i mosen, og da sa han at det kunne han ALDRI ha gjort mot meg, og da hadde han iallefall ikke klart å sett meg inn i øynene.. Lurer på om det er en skikkelig manipulerende kar det er snakk om?? Eh HÆ? Du har fått flere bevis, men du vet likevel ikke om han er utro? Slutt å være en dørmatte!!! Anonym poster: 296c34e4f13b9e2c2a5fccd44bcde726 5
dobri123 Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Kast han på dør! Be han dra på butikken å kjøpe noe du liksom trenger, i mellom tiden kaster du ut hver bidige ting han har hos deg! Skriv en liten melding å be han kose seg, du skal IKKE finne deg i at han er utro!!!! Skjerp seg, du fortjener jo bedre en dette!
Gjest Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Handling sier så mye mer enn ord... Jeg ville kastet han på dør. 1
Gjest pålogget Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 uff opplevd alt for mange utro søppel gutter, faktisk alle mine 4 ex'er har gjort lignende, osv. Gjør ikke akkurat bedre å lese slike tråder det tydeligvis florerer av her inne på kvinneguiden. Mistet troen på menn. ÅHJA! Så jeg sier som resten, kast han ut for helvette, uten spørsmål uten noenting, gidd å bruke energien, bare hiv ut alle tingene hans å slå av telefonen og move on! gjorde det med siste exen og da hadde jeg fått nok av løgn og utroskap at det var ikke lenger noe å diskutere. La han ringe, la han skrive meldinger, aldri svar han!!!
Strixvaria Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Hvor mye klarere bevis trenger du egentlig? Ærlig talt; han lever på deg, du sitter søt og uskyldig hjemme og venter, betaler leia, mat og alt mulig, mens han har ei anna på si som han puler i helgene. Du vet så inderlig godt hva som er greia her, og jeg skjønner at det er vanskelig å akseptere, men fakta kommer man ikke unna. Kvitt deg med utysket umiddelbart, krev pengene han skylder deg og aldri snakk med ham igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Kast han på dør! Be han dra på butikken å kjøpe noe du liksom trenger, i mellom tiden kaster du ut hver bidige ting han har hos deg! Skriv en liten melding å be han kose seg, du skal IKKE finne deg i at han er utro!!!! Skjerp seg, du fortjener jo bedre en dette! Sa du som finner deg i at typen din var utro mot deg to ganger med samme jente, som atpåtil fortsatt er en del lav deres liv? Anonym poster: 296c34e4f13b9e2c2a5fccd44bcde726 1
dobri123 Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Sa du som finner deg i at typen din var utro mot deg to ganger med samme jente, som atpåtil fortsatt er en del lav deres liv? Anonym poster: 296c34e4f13b9e2c2a5fccd44bcde726 Ja, jeg elsker han så jeg godtok det å prøver å se fremover med han istedetfor. Det at hun har laget prosjekt om å få han tilbake eller ikke hans feil akkurat heller, han overser telefon samtaler fra henne og de andre såkalte medlemme i det prosjektet. Er ikke stort mer å gjøre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå