Gjest Marina Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei. Første gangen jeg ber om råd på internett, men håper noen kan hjelpe meg. Det handler om meg og eksen min. Jeg og han møttes i januar, og vi klikket virkelig bra sammen. Vi ble sammen i Mars til tross for at vi bodde åtte timer fra hverandre, og jeg dro gjevnlig på besøk til han. Han ville aldri komme til meg, han sa han ikke var klar til å møte foreldrene mine(jeg bor fortsatt hjemmme). Han er datanerd, og har jobb innen det, og han og en kamerat begynte på et prosjekt på fritiden med å lage et spill til android/iphone, og de skulle tydeligvis bli milionærer. Jeg hadde ikke stor tro på det, noe jeg ikke sa til han heller, men prosjektet deres gjorde så han "glemte meg" bort, jeg fikk ikke lov å komme på besøk, snakket aldri på telefonen eller noe som helst. Når han hadde fri fra jobben dro han på fest, og i helger holdt de på med prosjektet. Jeg hadde ikke noe kontakt med de gamle vennene mine fordi han ble sjalu når jeg var med dem, og følte meg veldig alene. Når jeg prøvde å snakke med ham en kveld om det, over melding fordi han "var for sliten til å snakke i telefon", sluttet han plutselig å svare, og klokken fire på natten skrev han melding"orker ikke mer, det er slutt" og har fått vite etterpå at han var på fest, og selvfølgelig drita. Dette var i juli. I oktober tok han kontakt igjen, lovet at det ikke skulle skje igjen, men det gjorde det. Prosjektet hans hadde gått skeis, og han var i stedet på leting etter bedre jobb, og etter hvert var jeg glemt igjen. Eneste gangene han ringte var når han ville ha telefonsex, eneste gangene han sendte melding var når han spurte etter nakenbilder(noe som ikke ble sendt). Jeg sa jeg ikke orket mer. Men så savnet jeg ham. Jeg tok kontakt i desember, og han var enig i å holde kontakt. Det gikk kjempefint, helt til nå. Han er bare intressert når han vil ha bilder eller tlfsex, og ellers så svarer han bare kort og er totalt uintressert. Han maser om at jeg skal komme på besøk, men føler meg brukt og alt virker veldig sårt. Klarer ikke å glemme han heller, det er liksom ingen andre jeg klaffer så bra med..
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror du skal redefinere det inntrykket av å "klikke" sammen som du har. Dette er jo ikke bra, han høres ut som en gedigen dust og han bryr seg ikke om deg i det hele tatt. Glem ham og finn en det VIRKELIG sier klikk med, og ikke bare klikk, men PANG. Gjensidig kjærlighet er ikke slik som du beskriver her.
Steinar40 Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Ja, du lar deg bli brukt av denne fyren. Han er ingenting å samle på. Begynn å treffe vennene dine der du bor igjen. Umiddelbart. Og svar aldri han igjen hvis han skulle kontakte deg. Endret 16. desember 2012 av Steinar40
Gjest Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Mye mulig du klaffer med han her TS, men han her er jo rett og slett slem mot deg. Det er ikke verdt å være med en gutt som får deg til å føle deg som dritt, uansett hvor bra kjemi dere har sammen. Han her kommer til å ødelegge deg om ikke du kutter han ut. Han bruker deg, og du lar han gjøre det. Hva om du faktisk går glipp av en ordentlig snill gutt pga. han her? Det er virkelig ikke verdt det. Du gjør deg selv en enorm bjørnetjeneste, og du piner deg selv unødig. 1
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Øh... Jeg har "fiender" på KG jeg har bedre realsjoner med en du har med denne godklumpen. Du har MASSE å lære om selvrespekt tydleigvis. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå