Gjest gjesten Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 hvor går mann og hva gjør mann ? hvilke feller pleier man og gå i og hvordan nett flørter mann ?
Pedro Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 www.finnenvenn.no er gratis og like bra/dårlig som de som er der.
Laina Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Evt. blink.dagbladet.no (Men der er det jo høy "sjekke"-faktor...)
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Hva med Kvinneguidens Nettkontakt? Jeg kjenner i hvert fall et samboerpar derfra
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Evt på spraydate. Der finner du også en FAQ som forklarer hele konseptet. Lykke til! Det finnes mange hyggelige folk der ute - og mange som ikke er det. Som alle andre steder.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Det er på grunn av www.persontreff.no at jeg plutselig fikk kjæreste og baby!
Gjest MrsL Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Og her traff jeg og min tilkommende hverandre http://www.loveconnection.no/norsk.phtml
Gjest Jamila Skrevet 11. mars 2004 #10 Skrevet 11. mars 2004 Jeg har en venninne som traff sin kjæreste på Spraydate!
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #11 Skrevet 11. mars 2004 Jeg har en venninne som traff sin kjæreste på Spraydate! Jeg også, men nå er det slutt. Det viste seg at han ikke var så "god".
Anneee Skrevet 11. mars 2004 #12 Skrevet 11. mars 2004 Jeg fant samboeren min på IRC ikke det at jeg lette etter en altså www.mirc.com
Asianpie Skrevet 13. mars 2004 #13 Skrevet 13. mars 2004 Ble dere forelsket før_ eller etter at dere traff hverandre i RIL? Selv om man utveksler bilder til hverandre på net, så er det nok litt vanskelig å bli foreslket før man har møtt vedkommende? Må innerømme at jeg blir betatt av enkle personligheter jeg kommer i kontakt på nett, men det er vel ikke det samme som å være forelsket? Jeg fant samboeren min på IRC ikke det at jeg lette etter en altså www.mirc.com
~sikka~ Skrevet 13. mars 2004 #14 Skrevet 13. mars 2004 Ble dere forelsket før_ eller etter at dere traff hverandre i RIL? Selv om man utveksler bilder til hverandre på net, så er det nok litt vanskelig å bli foreslket før man har møtt vedkommende? Må innerømme at jeg blir betatt av enkle personligheter jeg kommer i kontakt på nett, men det er vel ikke det samme som å være forelsket? Vi ble forelsket lenge før vi møttes i RL. Vi snakket i tillegg sammen med hverandre med kamera og headset da, men var forelsket før vi begynnte med det. Vi møttes for øvrig på et internasjonalt vanlig forum. Ikke noe date greier.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #15 Skrevet 13. mars 2004 Jeg møtte mannen min på Dagbladet - Snakk. Mange mange år siden nå..
Asianpie Skrevet 13. mars 2004 #16 Skrevet 13. mars 2004 Søtt Det høres jo litt facinerende ut, men alle nett-forelskelser behøver ikke å ende opp slikt. Men jeg er glad på dine vegner, og håper det ender opp bra for alle andre også som har følelser for sine cyber-friends.. Lykke til sier jeg bare til dere alle:) Vi ble forelsket lenge før vi møttes i RL. Vi snakket i tillegg sammen med hverandre med kamera og headset da, men var forelsket før vi begynnte med det. Vi møttes for øvrig på et internasjonalt vanlig forum. Ikke noe date greier.
Musemor Skrevet 13. mars 2004 #17 Skrevet 13. mars 2004 Møtte min elskede på Spraydate for to år siden. Var ikke forelsket før jeg møtte ham irl, men vi hadde en fin tone. (hadde ikke sett bilde av ham engang, alt jeg hadde var hans egen beskrivelse) Jeg var ikke på jakt etter kjæreste, men han var så hyggelig at jeg bestemte meg for å møte ham. Det angrer jeg ikke på, for nå er vi samboere og han har gjort meg til verdens lykkeligste jente
Gjest Ikke innlogget Skrevet 15. mars 2004 #18 Skrevet 15. mars 2004 Jeg traff kjæresten min på KG, jeg SÅ det så! Verdens beste kjæreste og all tingen, veldig veldig heldig, fornøyd og glad. Begynte vel med at jeg så at vi hadde fin tone, og masse moro under diverse tråder på diskusjonsforumet. Så tok jeg mot til meg og sendte ham en forholdsvis øh, sjekkete pm.... Han bet på Vi prata på pm i noen måneder, han var litt treig og turde aldri å spørre meg på date. Vi hadde nemlig en helt unik tone, og så mye moro, at vi begge var litt redde for å miste noe fint. Han sendte bilder, og jeg fikk bilder. Det hadde allikevel lite å si for meg, for jeg hadde allerede falt for ham på forunderlig vis. Ikke forelska, det skal nok mere til, men veldig betatt og fascinert. Så mye som stemte, liksom. Da vi endelig skulle treffes måtte jeg ta meg fri fra jobb, så nervøs var jeg... Brukte hele dagen på jåling og freshing. Da jeg gikk hjemmefra var jeg helt nedpsyka og tenkte at dette er sykt, sykt sykt. Spis middag og gå hjem, det er klart man ikke kan ha full klaff med noen man har møtt på nett... Vi traff hverandre, kjente hverandre igjen, og gikk for å spise. Da vi satt oss ned ved bordet så jeg på ham og han så på meg, og siden har det vært oss, faktisk. Sånn er det!
Gjest Meg Skrevet 15. mars 2004 #19 Skrevet 15. mars 2004 Jeg traff kjæresten min på KG, jeg SÅ det så! Verdens beste kjæreste og all tingen, veldig veldig heldig, fornøyd og glad. Begynte vel med at jeg så at vi hadde fin tone, og masse moro under diverse tråder på diskusjonsforumet. Så tok jeg mot til meg og sendte ham en forholdsvis øh, sjekkete pm.... Han bet på Vi prata på pm i noen måneder, han var litt treig og turde aldri å spørre meg på date. Vi hadde nemlig en helt unik tone, og så mye moro, at vi begge var litt redde for å miste noe fint. Han sendte bilder, og jeg fikk bilder. Det hadde allikevel lite å si for meg, for jeg hadde allerede falt for ham på forunderlig vis. Ikke forelska, det skal nok mere til, men veldig betatt og fascinert. Så mye som stemte, liksom. Da vi endelig skulle treffes måtte jeg ta meg fri fra jobb, så nervøs var jeg... Brukte hele dagen på jåling og freshing. Da jeg gikk hjemmefra var jeg helt nedpsyka og tenkte at dette er sykt, sykt sykt. Spis middag og gå hjem, det er klart man ikke kan ha full klaff med noen man har møtt på nett... Vi traff hverandre, kjente hverandre igjen, og gikk for å spise. Da vi satt oss ned ved bordet så jeg på ham og han så på meg, og siden har det vært oss, faktisk. Sånn er det! Så gøy :-) Litt vanskelig for oss å la være og spekulere nå da
nessi Skrevet 15. mars 2004 #20 Skrevet 15. mars 2004 Ble dere forelsket før_ eller etter at dere traff hverandre i RIL? Selv om man utveksler bilder til hverandre på net, så er det nok litt vanskelig å bli foreslket før man har møtt vedkommende? Må innerømme at jeg blir betatt av enkle personligheter jeg kommer i kontakt på nett, men det er vel ikke det samme som å være forelsket? Jeg var overhode ikke forelsket før jeg traff han IRL. Var lei alt som helt mannfolk på den tiden og svarte egentlig bare av høflighet når han svarte på en annonse jeg hadde lagt ut på weepz. Vi skrev noen få meldinger i et par uker, også spurte jeg om han ville være med å se Ringenes Herre, for vi begge klaget over at vi ikke hadde fått sett den. Jeg hadde ingen store planer om å forelske meg den kvelden, men det gjorde jeg gitt (eller ble iallefall veldig sjarmert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå