tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 hjelp meg gutter (og jenter)... Jeg var på date hos en fyr igår (han som ba meg ut), men jeg er så redd for at jeg gjorde noe feil (var for kjedelig osv).. vi går på samme skole og har snakket endel på facebook. Vi har alltid bare "lekekrangla" hvis dere skjønner.. ikke noe "puspus" her i gården. Plutselig spurte han bare om jeg ville komme til han. Vi så på film da..satt under samme dyne, men ikke noe mer. Vi ga hverandre en klem når vi sa hei og ha det, men vi kysset aldri.. han sa heller aldri at han likte meg eller at jeg var pen osv. Er dette et dårlig tegn tror dere? Jeg sa liksom ikke heller noe sånn til han, uansett hvor forelsket jeg er i han... Så betyr dette at det var en dårlig førstedate? Pleier dere å kysse osv på første date? Han spurte heller ikke om vi skulle finne på noe igjen, men det gjorde jo ikke jeg heller, uansett hvor mye jeg hadde lyst å finne på noe igjen... Så hjelp meg mine kjære? Gikk denne daten dårlig? Eller er dette normalt?
Thalassos Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Kanskje han er litt sjenert? Er ikke verre enn å spørre på Facebook, si du opplevde det som litt kleint.. Det "smalt" ikke mellom kjæresten min og meg før etter en god stund, og nå har vi vært sammen i 2.5 år. Kanskje han ventet på at du skulle ta det første steget? Er jo ikke alltid guttas jobb. 2
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2012 Kanskje han er litt sjenert? Er ikke verre enn å spørre på Facebook, si du opplevde det som litt kleint.. Det "smalt" ikke mellom kjæresten min og meg før etter en god stund, og nå har vi vært sammen i 2.5 år. Kanskje han ventet på at du skulle ta det første steget? Er jo ikke alltid guttas jobb. hm, det var ikke kleint egentlig... er bare så usikker på hva han vil.. dagen før hadde han vært på date med en annen jente, men han sier at de er bff's og har kjent hverandre i 2 år.
Birthe83 Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Hva med å spørre om dere skal finne på noe igjen? Sikkert en grunn til at han spurte deg i første omgang! 1
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2012 Hva med å spørre om dere skal finne på noe igjen? Sikkert en grunn til at han spurte deg i første omgang! ja, er jo en idé..men føler liksom ikke helt for det når jeg er så usikker på om han er interessert. Livet mitt er ødelagt hvis han ikke er det lenger.. siden vi hadde liksom snakket mest på facebook før vi møttes igår, og jeg er så redd for at han likte personligheten min bedre på der..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Jeg ville ikke sittet under dyna med en fyr på første daten, men ellers høres det da ut som en helt fin date. Forhåpentligvis har du funnet deg noe så sjeldent som en gentleman. Anonym poster: 7d2ad45d093a9132b7d279d5ac208f82
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2012 Jeg ville ikke sittet under dyna med en fyr på første daten, men ellers høres det da ut som en helt fin date. Forhåpentligvis har du funnet deg noe så sjeldent som en gentleman. Anonym poster: 7d2ad45d093a9132b7d279d5ac208f82 hehe, vi hadde alle klærene på daa + at vi brukte liksom senga som en sofa hvis du skjønner Hvorfor tror du han er en gentleman?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Men altså, han spurte jo deg om å komme på film? Da er det vel egentlig din tur til å spørre om dere skal finne på noe igjen. At dere ikke kyssa betyr jo ikke at han ikke liker deg. Kanskje han bare var sjenert, eller venta på at du skulle ta steget. Spør på facebook om dere skal finne på noe igjen. Anonym poster: 0bf7e9dc5db3a1f7c92a92f25f4f00e4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 hm, det var ikke kleint egentlig... er bare så usikker på hva han vil.. dagen før hadde han vært på date med en annen jente, men han sier at de er bff's og har kjent hverandre i 2 år. Skjønner jo at du lurer på hva han vil da. Jeg hadde blitt usikker om jeg visste at daten min hadde et (om enn useriøst) forhold gående samtidig som han traff meg... da ville jeg foretrukket å ikke vite, nesten. Men det kan jo godt hende han nevner det for å se din reaksjon, og at han er klar for å avslutte den greia på dagen. Jeg tror egentlig bare dere må prøve å snakke sammen. En ting jeg har lært meg i årenes løp er at jeg først og fremst må kjenne etter hva JEG føler og vil (og om det er bra for meg det jeg vil/tror jeg vil). Dernest tar jeg i mot den andres respons; virker han interessert og magefølelsen fortsetter å være god, er det flott. Er han vag og usikker eller avvisende, så må jeg bare gå videre... Ikke at jeg nødvendigvis sier så mye rett ut, men jeg finner ut hva jeg føler, og tillater meg å føle uten å være avhengig av bekreftelse fra den andre. En trenger selvsagt (?) bekreftelse for at det skal kunne bli et forhold ut av det, men jeg tror det er viktig å ikke være avhengig av det. Anonym poster: dce2402f0ee8f7e4435849e3b03d1448
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Men altså, han spurte jo deg om å komme på film? Da er det vel egentlig din tur til å spørre om dere skal finne på noe igjen. At dere ikke kyssa betyr jo ikke at han ikke liker deg. Kanskje han bare var sjenert, eller venta på at du skulle ta steget. Spør på facebook om dere skal finne på noe igjen. Anonym poster: 0bf7e9dc5db3a1f7c92a92f25f4f00e4 Jaa, men hva hvis han har forandret mening ETTER daten? Jeg snakket med han på facebook istad, og da tok han ingen initiativ til å snakke videre..svarte bare på de spm. jeg stilte liksom (randome spm.) Så vet liksom ikke helt, jeg har aldri spurt noen om å finne på noe..føler det er guttens oppgave (?) Endret 16. desember 2012 av tsnr1
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. desember 2012 Skjønner jo at du lurer på hva han vil da. Jeg hadde blitt usikker om jeg visste at daten min hadde et (om enn useriøst) forhold gående samtidig som han traff meg... da ville jeg foretrukket å ikke vite, nesten. Men det kan jo godt hende han nevner det for å se din reaksjon, og at han er klar for å avslutte den greia på dagen. Jeg tror egentlig bare dere må prøve å snakke sammen. En ting jeg har lært meg i årenes løp er at jeg først og fremst må kjenne etter hva JEG føler og vil (og om det er bra for meg det jeg vil/tror jeg vil). Dernest tar jeg i mot den andres respons; virker han interessert og magefølelsen fortsetter å være god, er det flott. Er han vag og usikker eller avvisende, så må jeg bare gå videre... Ikke at jeg nødvendigvis sier så mye rett ut, men jeg finner ut hva jeg føler, og tillater meg å føle uten å være avhengig av bekreftelse fra den andre. En trenger selvsagt (?) bekreftelse for at det skal kunne bli et forhold ut av det, men jeg tror det er viktig å ikke være avhengig av det. Anonym poster: dce2402f0ee8f7e4435849e3b03d1448 Jeg vil helst vite det egentlig.. har vurdert og spurt om han egentlig holder på med henne, sånn helt seriøst, men jeg tør liksom ikke og gjøre det (vil ikke si det på fb heller..) Problemet er at jeg ikke skjønner om han er interessert, så jeg vet ikke om jeg burde ta neste steg eller bare prøve og glemme han...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Jaa, men hva hvis han har forandret mening ETTER daten? Jeg snakket med han på facebook istad, og da tok han ingen initiativ til å snakke videre..svarte bare på de spm. jeg stilte liksom (randome spm.) Så vet liksom ikke helt, jeg har aldri spurt noen om å finne på noe..føler det er guttens oppgave (?) Kan du ikke spørre om dere skal finne på noe? Så merker du fort om han vil eller ikke. Enten er han nølende når du spør han, eller så virker han interessert. Du taper ingenting på å spørre han. Det er bedre at du spør, enn å aldri vite hva han egentlig ville. Kanskje han mener det er du som skal ta initiativ nå. Anonym poster: 0bf7e9dc5db3a1f7c92a92f25f4f00e4
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 16. desember 2012 Kan du ikke spørre om dere skal finne på noe? Så merker du fort om han vil eller ikke. Enten er han nølende når du spør han, eller så virker han interessert. Du taper ingenting på å spørre han. Det er bedre at du spør, enn å aldri vite hva han egentlig ville. Kanskje han mener det er du som skal ta initiativ nå. Anonym poster: 0bf7e9dc5db3a1f7c92a92f25f4f00e4 Ja, kan jo hende det er det han mener.. Men det er så mange som ikke tør å svare noe annet enn ja liksom, bare for og være høflige, og da ser jeg for meg at det kunne blitt litt kleint når vi fant på noe..
kristian82 Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Kanskje han er litt sjenert? Er ikke verre enn å spørre på Facebook, si du opplevde det som litt kleint.. Det "smalt" ikke mellom kjæresten min og meg før etter en god stund, og nå har vi vært sammen i 2.5 år. Kanskje han ventet på at du skulle ta det første steget? Er jo ikke alltid guttas jobb. Hvis han er litt sjenert hjelper det sikkert veldig å si "jeg opplevde det som litt kleint". Får han nok til å slappe mer av neste gang
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 16. desember 2012 Hvis han er litt sjenert hjelper det sikkert veldig å si "jeg opplevde det som litt kleint". Får han nok til å slappe mer av neste gang men jeg syns ikke det VAR kleint.. og vil iallefall ikke får ham til å tro det... jeg har allerede sagt til ham at jeg hadde det koselig igår og da sa han bare: det var koselig.. men det hørtes ikke så overbevisende ut..huff. er ikke lett dette her.
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 16. desember 2012 Men hva mener dere gutter..pleier dere og kysse jenta dere liker på 1. date? Eller pleier dere og bare chill og vente litt? OG er det normalt og spørre etter en date nr. 2 hvis det var vellykka? Eller kan man vente en stund til med det?
kristian82 Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 men jeg syns ikke det VAR kleint.. og vil iallefall ikke får ham til å tro det... jeg har allerede sagt til ham at jeg hadde det koselig igår og da sa han bare: det var koselig.. men det hørtes ikke så overbevisende ut..huff. er ikke lett dette her. Oki, bra det i alle fall da. Jeg syns det hørtes ut som en helt fin date jeg. Ser ikke hvorfor du skal legge noe i det om dere kysset eller ei. Får vel bare se det ann, spørre om han vil finne på noe en annen dag f.eks.?
Tropic Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Ikke alle kysser på første date, jeg og kjæresten kysset ikke før 4-5 date, haha. Spør han på face om han ville finne på noe en dag. F.eks. Lyst å dra på kino til uka? Da får du iallefall avklart om han er interessert i det med en gang. Bedre det enn å vente og overtolke alt han sier og gjør.
Pene sko... Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Men hva mener dere gutter..pleier dere og kysse jenta dere liker på 1. date? Eller pleier dere og bare chill og vente litt? OG er det normalt og spørre etter en date nr. 2 hvis det var vellykka? Eller kan man vente en stund til med det? Nei, jeg tar det ikke helt fullstendig chill, men det kommer selvsagt an på hvor mye jeg liker personen. Jeg vil ha progresjon. Gidder heller ikke å spille spill. Kyss og kos på første date er ikke meg imot om stemningen taler for det. Med mindre vedkommende oppfører seg kald som en fisk og generelt virker avvisende på alle måter, vil jeg som regel se hvor langt strikket kan strekkes. Jeg vil teste ut nøyaktig hvor interessert du er i meg. Men nå tar jeg utgangspunkt i at jeg liker personen litt mer enn middels. Om du selv ikke føler at dette har noe fruktbart bør man helst gå videre for å finne en man kan innbille seg en mulig fremtid sammen med. Om det er vellykket og man føler at man ønsker mer, vil det være meget naturlig å spørre om en ny date i løpet av nær fremtid. Det lønner seg som oftest å smi mens jernet er varmt. Endret 16. desember 2012 av Pene sko...
tsnr1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 16. desember 2012 hjelp meeeg ser han på skolen imorraaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå