Gå til innhold

klamydia?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk påvist urinveisinfeksjon idag pga svie med vannlatning, (og hyppig) og blod i urinen.

Plagene kom i natt..

fikk så vite at "typen" har hatt det på samme måte, bare ikke blod.. Han fikk beskjed om at det sannsynligvis er klamydia..men kunne ikke teste for noe da,fordi det var for sent på kvelden til å ta tester..

Som en ekstra god blanding har kjæresten hans klaga over samme symptomer.. :-? :-(

Har legen min sagt feil..?

Er det ikke litt tilfeldig at alle 3 i tilfelle har fått klamydia(symptomene),eller urinveisinfeksjon samtidig? :o

Leste at symptomene på klamydia kommer etter ca 2 uker som regel. Ikke skjønner jeg hvem det skal komme fra da.. :-?

Har en smule vondt i magen her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Kjæresten hans :o ?

Men jeg har hørt at jenter kan ha chlamydia uten å ha symptomer, så du bør få sjekket deg snarest mulig.

Skrevet

man kan ha klamydia uten å kjenne noe i flere ÅR, så han trenger ikke å ha vært utro selv om det viser seg at han har dette.

Be legen sjekke for klamydia så finner du raskt ut hva du har.

God bedring uansett.

Skrevet

Og selv om du tester negativt er det ikke sikkert du ikke har det. Chlamydia er ikke alltid så lett å påvise. altså, er man ganske sikker på at man har det, og tester negativt, bør man ta en ny test for å være sikker.

Skrevet

Stemmer det Laina??? :o

iflg gynekologen jeg bruker så slår det ut dersom du har det, han er spesialist og jeg har vært så naiv at jeg altså har trodd på ham..... :o

(har vært hos andre spesialist-gynekologer også som har testet og svart at jeg ikke hadde klamydia, uten å nevne at jeg kunne ha det fordet, fordi det er vanskelig å oppdage..)

(tidligere altså, jeg har bodd flere steder og har testet meg en gang i året eller ved misstanke eller usikker sex)

Dette var litt spooky!!! :veldigsur:

Skrevet

Det er ca 95% sikkerhet på testene.

Skrevet
Stemmer det Laina??? :o

iflg gynekologen jeg bruker så slår det ut dersom du har det, han er spesialist og jeg har vært så naiv at jeg altså har trodd på ham..... :o

(har vært hos andre spesialist-gynekologer også som har testet og svart at jeg ikke hadde klamydia, uten å nevne at jeg kunne ha det fordet, fordi det er vanskelig å oppdage..)

(tidligere altså, jeg har bodd flere steder og har testet meg en gang i året eller ved misstanke eller usikker sex)

Dette var litt spooky!!! :veldigsur:

Denne beskjeden fikk jeg av legen min da jeg testet negativt. (Av forskjellige grunner jeg nekter å komme videre inn på her, kom det nesten som et sjokk at prøven var negativ :sjenert: ) Hun er ikke gynekolog, men siden det ikke er gynekologer her, er hun det nærmeste man kommer gynekolog. (Lege for svangerskapsomsorgen i kommunen og sånt.) Jeg har også lest om dette på nettet en gang i tiden. Der stod det også at det ikke var alltid man ble kvitt Klamydia under en behandling. Så det kan være lurt å teste flere ganger. Legen min sa at det ikke var noen vits i å teste igjen i samme syklus, da det ville gi samme utslag... Og jeg var for dum til å spørre hvorfor.

Gjest Madam Felle
Skrevet
man kan ha klamydia uten å kjenne noe i flere ÅR, så han trenger ikke å ha vært utro selv om det viser seg at han har dette.

Be legen sjekke for klamydia så finner du raskt ut hva du har.

God bedring uansett.

Han er jo allerede utro mot kjæresten sin, og hvem kan da vite hvem som egentlig ahr smittet hvem. :roll:

Skrevet

Madammen: ER han utro? eller har han flere kjærster? :klø: :o

Laina: at du ikke er garantert å bli kvitt det ved behandling kan jeg være med på, og ja, da bør man også sjekke etter behandling.

Men opptil flere gynekologer/spesialister har gitt uttrykk for at man finner ut om man har det eller ikke ved testing.

Som NIKI sier, 95%, er jo ganske sikkert da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Meg som startet tråden her..

Tyder ikke bra dette her. Han får svar på tester om en uke.. og jeg får muligens behandling for en urinveisinfeksjon jeg ikke har.. det samme gjør hun..

Dama hans altså..ja han er utro..med meg.

Om ikke hun og er utro så kommer smitten sannsynligvis fra meg.

Har hatt samme type i et halvt år før det,og begge testa seg i høst. Men var ikke utslag på noe der..(han gjorde det fordi ei dame han hadde holdt på med før meg hadde fått klamydia..så han måtte teste seg)

Enten har han i såfall hatt det likevel da..eller så har ikke jeg vært den eneste for han det siste halvåret.. :-(

Denne uka kommer til å gå sent:( Er jo på en måte min skyld dette. Men begge har seff vært en smule dumme,og gjør ting sinnsykt mye vanskeligere enn det kunne vært.

Han skal gå fra dama,men pga økonomi skjer det ikke før om et par mnd. (litt innvikla det der,men er jo ikke det som er saken her i grunnen)

Men om dette er noe,så er dette det værste som kunne skjedd. For hennes del. Unner henne ikke det,selvom jeg ikke vet hvem hun er.

Fortvila gjest:( kvalm :cry:

Gjest Ethereal
Skrevet

Du burde komme deg tilbake til legen og teste for klamydia, i hvertfall.

Og så håper jeg for din del at han faktisk kommer til å gå fra dama (for hennes del også, siden hun allerede blir bedratt). Men ofte snor og vrir menn seg til å ha mer enn ei dame samtidig. En godtroende/intetanende kjæreste hjemme, og ei stakkars dame på gress, som bare venter. Grr... Men irrelevant i forhold til dette.

Lykke til, og kom deg nå til legen.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...