AstralDisaster Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei, jeg bare lurer på om noen pleier å handle klær på Mango og kan si litt om hvordan kvaliteten er? Jeg har ingen erfarimg med dette merket, og nå har det kommet en butikk her jeg bor, så derfor lurer jeg på dette før jeg evt. handler der. De har jo mye fine strikkede cardigans og gensere, holder disse seg fine også over tid? Jeg er møkklei billig dritt som nupper, mister fasongen etter en vask osv., derfor spør jeg. Takk!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har kjøpt et par plagg der som hadde hull på armen(fant det ikke ut før jeg begynte å bruke klærne) Det ene plagget kjøpte jeg i Oslo, det andre i utlandet.. Bortsett i fra det, er kvaliteten helt ok. Prisklassen er jo ikke så høy, så jeg regner med at man får det man betaler for. Anonym poster: 1de793adb72a2cec55255a9c55e3b3e5
Athene Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Veldig variabel, men stort sett bra. Det er jo på ingen måte et eksklusivt merke, prisene er relativt lave. Hvis jeg var deg hadde jeg satt meg bedre inn i hva klær lages av, og hva som skal til for at et plagg er av en viss kvalitet. Da kan du selv lese merkelapper, se på sømmer og stoff, og kjøpe ting som vil holde.
rotekopp1989 Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har to jakker derfra,de er veldig fine og har holdt seg fine gjennom flere år. Har også en kjole derfra som jeg også syns er av god kvalitet,men den brukes bare i spesielle anledninger,slik at den ikke får sjanse til å slites noe..
Gjest Borghild Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Syns kvaliteten er helt ok, bedre enn HM og ca lik som BikBok og Vero Moda.
Gjest Glorificus Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Enig med de foregående; helt ok kvalitet. Jeg har også et par jeans derfra, som har overraskende god kvalitet. Faktisk holdt seg bedre enn de langt dyrere MiH-jeansene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå