Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2012 #1 Del Skrevet 16. desember 2012 Ja, har da lagt ut litt ting som skal gis bort/selges på finn, har vært borti finn tidligere (og andre annonsesider), men kjenner jeg blir litt paranoid nå. Tenk om det er gærninger som dukker opp for å rane meg? Kanskje facebook er den beste siden for å gi bort/selge ting istedet? Kanskje jeg uansett må sende varene? Selvom jeg skrev at man kunne hente dem. Var i kontakt med et par stk som virket hyggelige og vanlige. Men fikk kontakt med en skumling idag (kun i mine øyne antakeligvis ). Har du gode erfaringer med finn.no og kjøp/salg/få ting eller gi ting? Jeg har jo tidligere solgt utstyr til dyr osv, men jeg føler jeg kjenner den gruppen mennesker bedre enn den litt mer åpne gruppen jeg nå har kontakt med. Alle mulige mennesker er vel innom siden, men føler liksom at jeg har fått en rar sms.. Uten noe "hei", presentasjon eller noe videre, kun spm om varen og at han/hun samler på det jeg skal selge. Javel. Du samler. Hva så? Gaaaaal!? Dessuten vil jeg heller gi bort til til en ihuga fan enn en samler. Så jeg er kanskje litt gal selv. Er ikke mine ting jeg skal kvitte meg med en gang, hjelper en jeg kjenner, men klarte ved uhell å legge ut mitt tlfnr. Men noen som har rare/fine erfaringer fra finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg har bare gode erfaringer Selv om folk ordlegger seg rart, skriver rart, eller er litt rare, så ser jeg ikke så mye på det. Av og til er jeg litt rar selv når man skal ta kontakt med folk for første gang osv. Så lenge de virker seriøse ellers, er det ikke så mye å utsette Jeg har gitt bort ting, solgt ting, kjøpt ting, fått ting, aldri vært uheldig. Anonym poster: 647b34878e81154d95f8c089ccc2a222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Del Skrevet 16. desember 2012 Folk er stort sett hyggelige og vennlige. Det eneste du kan oppleve er useriøse folk, folk som skal prute, folk som ikke holder avtaler. Jeg har aldri opplevd noe ekkelt med folk via finn.no. Har kjøpt og solgt masse. Anonym poster: 566df605ddb22a7969c8a50a826c7a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå