Gå til innhold

Han vil ikke fortelle om seg selv før vi møtes, hvordan tolke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr vil gjerne treffe meg i og med at han likte profiln min og tenker vi kanskje passer sammen, han har derfor spurt om å møtes. Men selv har han ikke skrevet noe om seg selv i profilen, han virker jo hyggelig, skal jeg bare møte han og la han få sjangsen til å fortell eom seg da? Er kanskje ikke alle som vil brette ut seg selv på nett...

Anonym poster: f28a5509b4d53fd99dfcf6936e7dbf58

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Snakk med ham :)

Da finner du jo fort ut litt mer enn det som (ikke) står i profilen ;)

Skrevet

Hva gjør at han virker hyggelig?

han er generelt høflig i måten han skriver på. han virker også oppegåene og vet at jeg ikke er ute etter ONS.

Skrevet

Jeg ville vel vært litt skeptisk til noen som ikke vil si noe om seg selv, men villle ha vurdert det ut fra totalen.

Har dere skvet mye sammen?

Har du sett noe bilde av han?

Om du synes fyren virker ok, så er det jo ingen skade å møte han for en kaffe?

Bare møt han på en offentlig plass!

Jeg brukte også å legge igjen en lapp hjemme om hvor jeg dro og for å møte hvem, samt allierte meg med en venninne som ringte meg etter 10-15 minutter. Sånn at man har en mulighet til å stikke eller informere om fyren er totalt håpløs.

Hysterisk? Tja.. Kanskje, men det skadet aldri å være på den sikre siden da man ikke aner hvem ulike mennesker er.

• Liker 1
Skrevet

Bilder i profilen?

Kun profilbile, selv har jeg ikke bilde.

Skrevet

Litt kan han jo fortelle til deg, ellers synes jeg det virker mistenkelig. Min tid(iallefall) er dyrebar og går ikke på date bare for å date, men for å finne noen. da vil jeg iallefall vite litt om han, hva han jobber med, hvor lenge han har vært singel, har han barn osv. Nytter ikke bare å være høflig, må være noe med han som gjør at jeg blir mer intersseresert.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt han ut litt. Om han ikke hadde svara trur jeg han har noe å skjule og hadde ikke gidda gått på date(men igjen det er meg)

Uansett lykke til.

Anonym poster: 2f5beb759a35490d034eaa293f228656

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Men han synes dere passer sammen og vil derfor møtes. Det er ikke så viktig at du synes dere passer sammen? Altså, han gir ingen opplysninger om seg selv, slik at du kan får vurdere om du mener det samme som ham?

Skrevet

Men han synes dere passer sammen og vil derfor møtes. Det er ikke så viktig at du synes dere passer sammen? Altså, han gir ingen opplysninger om seg selv, slik at du kan får vurdere om du mener det samme som ham?

Han mener at han passer inn i mine "krav"

Skrevet

Litt kan han jo fortelle til deg, ellers synes jeg det virker mistenkelig. Min tid(iallefall) er dyrebar og går ikke på date bare for å date, men for å finne noen. da vil jeg iallefall vite litt om han, hva han jobber med, hvor lenge han har vært singel, har han barn osv. Nytter ikke bare å være høflig, må være noe med han som gjør at jeg blir mer intersseresert.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt han ut litt. Om han ikke hadde svara trur jeg han har noe å skjule og hadde ikke gidda gått på date(men igjen det er meg)

Uansett lykke til.

Anonym poster: 2f5beb759a35490d034eaa293f228656

denne infoen fremkommer i standard profiltekst

Skrevet

Har dere ikke skrevet noe fram og tilbake heller, forteller han ingenting om seg selv der? Jeg har også blitt kontaktet av noen som ikke gidder si noe som helst vesentlig om seg selv, og dersom de har en profil som ikke sier noe særlig om dem heller, er det jo umulig å danne seg et bilde. Virker profilen interessant nok kan det være tilstrekkelig, men ellers... som en over skriver; min tid er dyrebar, i hvert fall såpass at jeg ikke prioriterer å reise 1 time (som jeg ofte måtte) for å treffe hvem som helst jeg ikke aner noe om. En sånn fyr ville i tillegg at jeg skulle komme hjem til ham halvannen time fra der jeg bor, uten at han ville skrive noe på forhånd :roll:

Jeg mener ikke man trenger skrive i ukesvis heller, eller fortelle ALT om seg selv, men det er greit å i hvert fall få mulighet til å danne seg et bilde av om dette er en person det er interessant å møte... Dessuten er min erfaring at om man har hatt en fin dialog og vet litt om hverandre på forhånd, føles det også lettere og tryggere å ta det et steg videre forholdsvis raskt dersom kjemien viser seg å være god. Vet man ikke noe fra før, blir det jo nesten som å møte noen på byen - gambling.

Anonym poster: 99e13d1f314e6e81d9a12d1fb2dfeb76

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ok. Da snakker dere jo sammen, men du leverer og han bare mottar uten å gi noe 'i bytte'.

Sånnt hemmelighetskremmeri tror jeg ikke jeg hadde giddet gitt.

Og takk for at du minnet meg om grunnen til at jeg ikke gidde nettdating.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han synes det er ubehagelig at du ser han (bilde), mens han ikke aner hvem du er? jeg vil vel heller si et er TS som sitter på kontrollen her...

• Liker 2
Skrevet

Ok. Da snakker dere jo sammen, men du leverer og han bare mottar uten å gi noe 'i bytte'.

Sånnt hemmelighetskremmeri tror jeg ikke jeg hadde giddet gitt.

Og takk for at du minnet meg om grunnen til at jeg ikke gidde nettdating.

han har ikke spurt om annet enn å møtes, så det er ikke en slik utveksling du beskriver

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tja.

Tror du det kan være interessant så kan du jo ta en 30 - 45 minutters kaffe med ham, - på et offentlig sted.

Jeg ville gardert meg med en annen avtale (venninne el.l.) en time senere sånn i tilfellet du får veldig lyst til å forlate stedet ganske raskt.

I alle tilfeller ville jeg nok sendt en melding og spurt ham om hva som gjør at han mener det er ham som passer dine 'krav'.

Hadde jeg da fått en haug med 'svada' tilbake så hadde det ikke blitt noen kaffe.

Skrevet

Jeg synes det er greit å treffes raskt og bli kjent i den virkelige verden, slik er kanskje han også. Avtal å treffes på ett offentlig sted og gå en tur eller noe, så ser du jo bare hvordan det går og slipper å tenke noe mer på det.

Skrevet

Jeg synes det er greit å treffes raskt og bli kjent i den virkelige verden, slik er kanskje han også. Avtal å treffes på ett offentlig sted og gå en tur eller noe, så ser du jo bare hvordan det går og slipper å tenke noe mer på det.

Pleier du å møte "alle" som tar kontakt selv om de ikke gir noe personlig info om seg selv? Så lenge de har en viss match og kanskje et bilde som ikke ser for galt ut? Jeg hadde kanskje møtt fler om jeg bodde veldig sentralt, men som nevnt over må jeg gjerne reise 1/2-1 time for å møte noen, eller de må reise til meg. Men likevel, jeg synes det er litt kjipt og rart å ikke ville dele noe av seg selv før en møtes. Jeg kunne godt bli nysgjerrig pga en profiltekst og gå raskt med på date, men når da mannen ikke har delt noe sånt heller ville jeg ikke giddet å møte ham...

Skrevet

Pleier du å møte "alle" som tar kontakt selv om de ikke gir noe personlig info om seg selv? Så lenge de har en viss match og kanskje et bilde som ikke ser for galt ut? Jeg hadde kanskje møtt fler om jeg bodde veldig sentralt, men som nevnt over må jeg gjerne reise 1/2-1 time for å møte noen, eller de må reise til meg. Men likevel, jeg synes det er litt kjipt og rart å ikke ville dele noe av seg selv før en møtes. Jeg kunne godt bli nysgjerrig pga en profiltekst og gå raskt med på date, men når da mannen ikke har delt noe sånt heller ville jeg ikke giddet å møte ham...

Jeg må vite at vi har samme utgangspunkt og er ute etter det samme, pluss ha sett bilde som viser en mann jeg kan finne tiltrekkende. Men jeg trenger ikke å reise langt. De jeg eventuelt må reise til vil jeg vite litt mer om, så jeg skjønner deg der.

Hvis en mann hadde nektet å si noe om seg selv og heller ikke hadde avtalt å treffes raskt hadde jeg blitt skeptisk og ikke brukt tid på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...