Gjest Funky Punk Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Har en samsung (galaxy s3 eller noe i den duren) her som jeg muligens skal overta, men jeg stusser litt over hvor lang tid den bruker på å lades opp. I dag tidlig var batteriet på 3%, satte fen i laderen og 1 time senere hadde den ikke kommet lengre enn til 9% Ingen programmer var i gang og den lå kun til lading ( ble altså ikke brukt mens den ladet ) Er dette normalt? Har en iPhone som lades opp til 100% på samme tid...kan jo ikke ha en telefon som må ligge til lading en hel dag
Klatt Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Med min S3 tok det cirka én time fra 0-10% til 100%. Her er det noe muffens ja!
Gjest Funky Punk Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Med min S3 tok det cirka én time fra 0-10% til 100%. Her er det noe muffens ja! Så da er det grunn nok til å klage på telefonen da? Den er jo helt ny, kun vært brukt i en dag
Klatt Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Så da er det grunn nok til å klage på telefonen da? Den er jo helt ny, kun vært brukt i en dag Tja, prøv med en annen lader, se om problemet er det samme. Hvis så er tilfelle ville jeg klagd med én gang, så fort som mulig. Klager man innen 7 dager på produksjonsfeil (noe det i så fall mest sannsynlig er), så får man som regel nytt produkt på dagen.
HeadsVsTails Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Dette skjedde meg også en gang. Lå på lading i 9 timer og klarte bare fra ca 10 til 70%. Men det har aldri skjedd igjen. Så prøv igjen før du klager.
Gjest Funky Punk Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Dette skjedde meg også en gang. Lå på lading i 9 timer og klarte bare fra ca 10 til 70%. Men det har aldri skjedd igjen. Så prøv igjen før du klager. Virket som om det gikk litt kjappere i kveld. Fikk ladet den til 100% mens jeg så en film. Har gått ned 3% siden da og jeg har bare spilt litt Wordfeud og vært på Facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå