Gjest Sobril Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Har nettopp hatt min s2 til service pga dårlig batterikapasitet. Fikk beskjed om at den er testet og strømopptak = ok. De har altså ikke gjort noe bortsett fra å oppdatere til siste programvare. Er det vanlig at man etter 30 minutters spill så har batteriet blitt tappet tilsvarende mye (30 %)? Endret 16. desember 2012 av Sobril
Lutetium 71 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Har nettopp hatt min s2 til service pga dårlig batterikapasitet. Fikk beskjed om at den er testet og strømopptak = ok. De har altså ikke gjort noe bortsett fra å oppdatere til siste programvare. Er det vanlig at man etter 30 minutters spill så har batteriet blitt tappet tilsvarende mye (30 %)? Det hørtes litt mye ut? Hvor gammelt er batteriet? Men ellers er det jo vanlig at spill tapper batteriet fortere enn all annen bruk av telefonen, på grunn av den ofte intense belastningen på prosessor og grafikkprosessor. Oppdatering av OS kan også gjøre strømstyringen mer effektiv, så det er fornuftig at de gjorde det.
Gjest Sobril Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Kjøpte tlf for et år siden, men har vært slik fra dag én . Har ikke somlet meg til å sende på service før nå.
Klatt Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Hvis det er et krevende spill og man kjører på full lysstyrke, så ja, kanskje. Jeg syntes personlig det hørtes mye ut. Men samtidig er det en drøss med saker og ting som kan forutsake dårlig batteri. - Er wifi og/eller mobildata konstant på? - Har du mange kontoer som synkroniseres konstant? - Har du mange programmer åpne, evt programmer som ligger i bakgrunnen og trekker strøm? - Lysstyrke, lav, automatisk eller høy? Etc etc etc. Du kan forsøke deg med et nytt og uoriginalt batteri om du er villig til å bestille via nettet. Koster i underkant av 100 kroner for de billigste.
Vulpes Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Noen spill tar enorme mengder batteri, så det er ikke sikkert at det er noe galt med mobilen. Ikke at jeg er noen teknisk ekspert, men jeg tror i hvert fall ikke at det er helt utenkelig at det bare er slik det er Jeg spiller bare spill som WordFeud og Ordspill, så jeg aner ikke hvordan mobilen hadde reagert på en halvtimes spilling av et spill med krevende grafikk osv. Men med mitt moderate bruk varer mobilen alltid ut dagen, også lader jeg den hver natt.
Anglofil Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Det er slik på min SII også, ved enkelte spill. Den pleier å ha relativt god batterikapasitet, men noen spill sluker batteri. Så joda, jeg har opplevd dette. Viktig å slå av alle ting man heller ikke bruker, f.eks mobildata osv. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå