Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får veldig mye besøk i jula, så jeg tenker at vi må ha endel julegodt på lur. Er det tilbud på sjokolade ol. I noen butikker nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 har to store Freiaplater (husker ikke om det var alle typer) til kr 30,-

Aner ikke hvor lenge tilbudet varer, men så det da jeg handlet i går.

:heks:

• Liker 1
Gjest tarandus
Skrevet (endret)

Alle typer store Freia-sjokolader er 2 for 30 på Rema 1000 til 31.12.12. Det er også 20 kr for en pose kims med salt, men jeg husker ikke om denne varer hele perioden.

På Ica er det -40% på alle potetgull-greier fra Maarud, men det varer enten til i dag eller i morgen, husker ikke.

Endret av tarandus
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har sett på Meny her at de har hatt sjokoladeplater til 26:- (?) kr

Ikke heeeelt sikker, men mener det var det når jeg leita etter noe annet på samme hylle

Skrevet

Rema 1000 har to store Freiaplater (husker ikke om det var alle typer) til kr 30,-

Aner ikke hvor lenge tilbudet varer, men så det da jeg handlet i går.

Tror det tilbudet på rema varer til over jul! I tillegg har Europris 5 store melkesjokoladeplater til 99 kr, og smågodt (inkl. løsvektsjokolade) til 6,90 hver lørdag!

Skrevet

Har sett på Meny her at de har hatt sjokoladeplater til 26:- (?) kr

Ikke heeeelt sikker, men mener det var det når jeg leita etter noe annet på samme hylle

Man får tre store stratoser o.l. for prisen av to i hvert fall.

Anonym poster: a0a228bfcccac077b902cfe5f8167ba6

Skrevet

europris har 5 stk store freia sjokoldeplater til 99,99 kr (ifølge reklamen på tv) :-)

Anonym poster: 2867c72bd5611d02cf8124f2e8c16023

Skrevet

Kiwi har konfekten gode ønsker til 59kr :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Tja.. men den sjokoladen fra Divine er veldig god :) (og fair trade, da støtter man ikke slaveri).

Ellers har jeg ikke sett noen tilbud, er ikke så mye i godteriavdelingen for tiden.

Skrevet

europris har 5 stk store freia sjokoldeplater til 99,99 kr (ifølge reklamen på tv) :-)

Anonym poster: 2867c72bd5611d02cf8124f2e8c16023

Det blir altså ca 20 pr plate. Handler du på Rema 1000 blir det 15 pr plate, ca 5 kroner billigere pr plate, og det kan utgjøre litt. ;)

• Liker 3
Skrevet

Takk allesammen! Trenger endel sjokolade til hjemmelaget konfekt også, så da får jeg ta en tur på Rema og se :) kommer til å se ut som jeg er skikkelig sjokoholiker! Hehe

Gjest tarandus
Skrevet

kommer til å se ut som jeg er skikkelig sjokoholiker! Hehe

Har vært borti dem som har handlet titalls sjokoladeplater, så slapp av ;) Det er lov!

Skrevet (endret)

Rimi har 3 for 2 på sjokolade plater. stratos, bergene melk og crispo for å være nøyaktig

Endret av Evilposelos
Skrevet

Har vært borti dem som har handlet titalls sjokoladeplater, så slapp av ;) Det er lov!

Godt å høre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...