slask Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Ja, jeg har vegring mot nye avtaler og tjenester tredd nedover huet mitt, så jeg har ikke orka å godta de nye betingelsene selv om de krever kun et klikk. Får altså ikke logga inn uten å godta nye betingelser på noe som de kaller SPID. Hva er det Finn driver med nå, skal de starte bank og bli en del av finansmafiaen?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg visste at jeg hadde lest SPiD før, det står for Schibsted Payment ID, jeg er medlem av et forum man betaler for hvor man må ha dette for å være medlem. Grunnen til dette, er at Schibsted, som da tydeligvis eier både dette forumet og Finn, sikkert vil ha mer kontroll eller noe.. Eller at det skal være lettere for brukere å kontrollere hva de betaler for. Anonym poster: 84713483e0d7e8e3c4e21dd11400348c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 SPiD - Single Sign On Glem alt styr for å holde holde orden på dusinvis av forskjellige brukernavn og passord. SPiD tilbyr en enkel single sign on tjeneste der brukerne kan forholde seg til en registrert e-post og et passord for innlogging. På denne måten kan en bruker ha samme login-profil på tvers av alle tjenester med SPiD integrering. Brukeren har full kontroll over sin personlige informasjon gjennom sin kontoside. Vi støtter login via Facebook, Google og Windows Live. Anonym poster: 84713483e0d7e8e3c4e21dd11400348c
-Jiinxs- Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Om du er så skeptisk til det, så er det jo ikke verre enn å bare lese avtalten, før du beskriver det som "skrot/finansmafiaen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå