AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Når jeg ser tilbake på kjærlighetslivet mitt i 2012 så er det fiasko etter fiasko. Utroskap, løgn, vold og sårende ord. Jeg har datet 4 forskjellige menn og hatt en del mannfolk som har vært interessert og gitt uttrykk for det men som bare prøver å få meg i seng (noe de ikke lyktes med). Det siste som skjedde var at den mannen jeg virkelig trodde var snill og forgudet meg til slutt innrømte etter mye press fra min side (intuisjonen min stemmer alltid) at han hadde hatt ubeskyttet(!) sex med en tidligere knullevenninne som også i følge han er klin gæren. Jeg føler meg så tom og trist, ikke fordi jeg absolutt MÅ ha en mann men fordi jeg har mistet troen på kjærligheten. Disse 4 mennene er svært forskjellige og likevel så har hver av de jugd til meg maaaange ganger (har dumpet de når jeg har fått tilståelse og bevis) og 2 av de (kanskje alle sammen for alt jeg vet) har hatt sex med noen andre mens de datet meg og var "ekslusiv"... Hva er det som er galt med meg? Jeg er bestemt, lar meg ikke tråkke på, har egen leilighet, jobb, søtt ansikt, fin kropp, er snill og har masse å gi. Hvorfor behandler menn meg som dritt? Beklager for sytingen... Var godt å få det ut i hvert fall Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d 4
Frk.Marihøne Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror mange jenter har hadd det sånn, jeg har også møtt mange sånne og man begynner jo og lure på om det er noe galt med seg selv, men er nok ikke noe galt med deg, heller dem! Men man lærer så lenge man lever! Utroskap er det verste spør du meg!! 1
Steinar40 Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Hvor gammel er du? Og hvor finner du alle disse "kandidatene" hen? 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Hva er det som er galt med meg? Jeg er bestemt, lar meg ikke tråkke på, har egen leilighet, jobb, søtt ansikt, fin kropp, er snill og har masse å gi. Hvorfor behandler menn meg som dritt? Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d Og hvorfor finner ikke jeg sånne jenter som deg:-) Nei, neppe noe galt med deg, går fint an å ha uflaks med 4 dater. Anonym poster: c094640e3a81fe956d768060824ecae3
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Fordi du bare tenner på slemme menn frøken... Fellesnevneren her er deg så det er din egen feil at ting blir som de blir. 3
Gjest oreokaka Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Hadde også mye uflaks som deg før, men til slutt vil du finne den riktige! Det gjelder bare å ikke gi opp på kjærligheten, den vil komme til slutt
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Hadde også mye uflaks som deg før, men til slutt vil du finne den riktige! Det gjelder bare å ikke gi opp på kjærligheten, den vil komme til slutt Dette er å plante falske forhåpninger hos folk. Det er de færreste som opplever å bli elsket. De fleste blir likt, men nesten ingen blir elsket. 2
Gjest oreokaka Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Dette er å plante falske forhåpninger hos folk. Det er de færreste som opplever å bli elsket. De fleste blir likt, men nesten ingen blir elsket. Vel, det hendte med meg, så jeg har ikke planer om å skrive her at kjærligheten bare er noe dritt
himla Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Dette er å plante falske forhåpninger hos folk. Det er de færreste som opplever å bli elsket. De fleste blir likt, men nesten ingen blir elsket. true story 1
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Vel, det hendte med meg, så jeg har ikke planer om å skrive her at kjærligheten bare er noe dritt Har ikke sagt at kjærlighet er dritt. Sier bare at det er nesten ingen som vil oppleve den. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 du lærer folk hvordan de skal behandle deg. tillater du "dårlig oppførsel" så er det det du får. Anonym poster: b076b8139c9b76711b6b5608903600dc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Hva er det som er galt med meg? Jeg er bestemt, lar meg ikke tråkke på, har egen leilighet, jobb, søtt ansikt, fin kropp, er snill og har masse å gi. Hvorfor behandler menn meg som dritt? Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d Jeg er mann... Og jeg skriver som anonym fordi jeg ikke har noe personlig å vinne på dette. Du høres ut som typen jente jeg leter etter. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg vet at det sårer og ødelegger så mye. Jeg er kjekk, veltrent og har god orden på livet mitt. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at du skal gi opp håpet. Det finnes snille, single menn der ute som ikke driver med løgn og fanteri. Som virkelig bryr seg og som virkelig ville vært takknemlig for alt du har å by på. Fortsett å følge intuisjonen. Håper du finner denne mannen og at han er snill med deg og tar godt vare på deg! Ta godt vare på deg selv! :-) Anonym poster: 191de391796624ee1768149362bca693 8
Gjest aam1972 Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Dette er å plante falske forhåpninger hos folk. Det er de færreste som opplever å bli elsket. De fleste blir likt, men nesten ingen blir elsket. Her er jeg enig. Og livet blir faktisk lettere når en innser det, det handler om å stikke fingeren i jorden og finne ut hva man skal bruke energien sin på, og hvilke drømmer og mål man vil ha. Det er deilig :-) 1
Frk.Marihøne Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er mann... Og jeg skriver som anonym fordi jeg ikke har noe personlig å vinne på dette. Du høres ut som typen jente jeg leter etter. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg vet at det sårer og ødelegger så mye. Jeg er kjekk, veltrent og har god orden på livet mitt. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at du skal gi opp håpet. Det finnes snille, single menn der ute som ikke driver med løgn og fanteri. Som virkelig bryr seg og som virkelig ville vært takknemlig for alt du har å by på. Fortsett å følge intuisjonen. Håper du finner denne mannen og at han er snill med deg og tar godt vare på deg! Ta godt vare på deg selv! :-) Anonym poster: 191de391796624ee1768149362bca693 Dette var fint skrevet
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er mann... Og jeg skriver som anonym fordi jeg ikke har noe personlig å vinne på dette. Du høres ut som typen jente jeg leter etter. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg vet at det sårer og ødelegger så mye. Jeg er kjekk, veltrent og har god orden på livet mitt. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at du skal gi opp håpet. Det finnes snille, single menn der ute som ikke driver med løgn og fanteri. Som virkelig bryr seg og som virkelig ville vært takknemlig for alt du har å by på. Fortsett å følge intuisjonen. Håper du finner denne mannen og at han er snill med deg og tar godt vare på deg! Ta godt vare på deg selv! :-) Anonym poster: 191de391796624ee1768149362bca693 Takk for at du skriver dette...TS sitt innlegg kunne like gjerne vært mitt...helt identisk år bak meg...skuffelse etter skuffelse ... og jeg vet jeg er ei bra jente på alle måter, som gir og fortjener ærlighet og respekt ! Skulle vise seg å bli vanskelig å finne dessverre... Anonym poster: 785f3658a7176d4442d8ad0c3f750001
Frk.Marihøne Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Etter en nedtur kommer en opptur, bare ikke gi opp håpet
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Huff, jeg kjenner meg sånn igjen! Jeg kunne like godt skrevet det innlegget selv! Har også et forferdelig datingår bak meg. 3 menn, som alle såret meg fryktelig. Men ingen på langt nær så hardt og brutalt som nr. 3! Jeg kjenner at jeg har mistet troen og gitt opp. Jeg orker ikke fler skuffelser. Ikke skjønner jeg hvorfor de behandler meg så stygt heller. Jeg er verdens snilleste mot dem (kanskje litt for snill?). Alle venninnene mine sier det også, ingen som skjønner hvorfor jeg blir behandlet sånn. Jeg har gjort absolutt ingenting for å fortjene det! Vet ikke om det er oss selv vi kan skylde. Enten har vi valgt feil, møtt feil, eller bare hatt en jævla uflaks. Kutt ut menn en periode (eller bare ha kysniske overfladiske forhold for å få sex, slik som menn selv gjør) og konsentrer deg om helt andre ting. La hjertet ditt få pusterom også får vi krysse fingrene for å vi får drømmemannen når våryrheten trenger inn under kalde skall på onde menn. Vi får håpe de tiner Anonym poster: a3dac2a342f1c70ac820ef0a44dc1446 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Hvor gammel er du? Og hvor finner du alle disse "kandidatene" hen? Jeg er 23 og jeg har møtt de på trening, byen, facebook og gjennom venner Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er mann... Og jeg skriver som anonym fordi jeg ikke har noe personlig å vinne på dette. Du høres ut som typen jente jeg leter etter. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg vet at det sårer og ødelegger så mye. Jeg er kjekk, veltrent og har god orden på livet mitt. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at du skal gi opp håpet. Det finnes snille, single menn der ute som ikke driver med løgn og fanteri. Som virkelig bryr seg og som virkelig ville vært takknemlig for alt du har å by på. Fortsett å følge intuisjonen. Håper du finner denne mannen og at han er snill med deg og tar godt vare på deg! Ta godt vare på deg selv! :-) Anonym poster: 191de391796624ee1768149362bca693 Tusen takk!! Du ga meg litt håp nå på en ensom søndagskveld Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Huff, jeg kjenner meg sånn igjen! Jeg kunne like godt skrevet det innlegget selv! Har også et forferdelig datingår bak meg. 3 menn, som alle såret meg fryktelig. Men ingen på langt nær så hardt og brutalt som nr. 3! Jeg kjenner at jeg har mistet troen og gitt opp. Jeg orker ikke fler skuffelser. Ikke skjønner jeg hvorfor de behandler meg så stygt heller. Jeg er verdens snilleste mot dem (kanskje litt for snill?). Alle venninnene mine sier det også, ingen som skjønner hvorfor jeg blir behandlet sånn. Jeg har gjort absolutt ingenting for å fortjene det! Vet ikke om det er oss selv vi kan skylde. Enten har vi valgt feil, møtt feil, eller bare hatt en jævla uflaks. Kutt ut menn en periode (eller bare ha kysniske overfladiske forhold for å få sex, slik som menn selv gjør) og konsentrer deg om helt andre ting. La hjertet ditt få pusterom også får vi krysse fingrene for å vi får drømmemannen når våryrheten trenger inn under kalde skall på onde menn. Vi får håpe de tiner Anonym poster: a3dac2a342f1c70ac820ef0a44dc1446 Vondt å høre at flere har det slikt, men nå føler jeg meg ikke helt alene og mislykket Ja, bestevenninnen min har gitt meg en oppgave om 1 mnd uten en mann, så 1 mnd til om alt føles bedre 15. januar... Men sex må man nesten ha så får vel heller ha en KK i mellomtiden før prisen (haha) dukker opp om... Tja... 10 år kanskje Anonym poster: 48a912e1685c5a9ac9f0eca056d9cf4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå