Gå til innhold

Nysingel. Tiltrukket av en kollega av samme kjønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, dette er forvirrende og småkjipt. Nysingel og har lenge hatt et godt øye /kjemi med en kollega på jobb. Merket at det var litt flørting i lufta, noe som er litt forvirrende med tanke på at jeg har aldri har hatt følelser for jenter før.

Men det har vært hinting til hytteturer o.l men merket at hun trakk seg unna igjen. Jeg holdt avstand og tenkte jeg ikke ville være klengete med tanke på at dette er helt nytt for meg. Så får jeg vite at hun har begynt å rote med ei god venninne av meg (som er 100% lesbisk) og fortalt henne at hun har merket at jeg har vært interessert og ikke vil såre meg.Venninna mi var såpass real at hun fortalte og ville høre om det var i orden.

Har flere skeive jenter på jobben som er gode venniner av henne så de vet sikkert dette også. Merket det litt på steminga når vi har jobbet med hverandre, men tenkte det bare var jeg som innbilte meg det med tanke på hva jeg føler.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men sitter igjen og føler meg litt dum ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Altså de vet jo ikke hva du føler når du selv ikke vet hva du føler. Jeg synes ikke du skal føle deg dum, en ting er jo at hun har sagt det til kvinnen hun holder på med, men om hun har gått rundt og sagt det til alt og alle så er det hun som burde føle seg dum.

Kan jo hende du syntes det hele var litt interessant og bare ble litt nysgjerrig på å være sammen med en av samme kjønn.

• Liker 1
Gjest trådstarter
Skrevet

Håper det bare er det, men det føles ut som en forelskelse. Kjente jeg fikk den ubehaglige følelsen når man hører de kysser andre. Vet jeg ikke har noe med det. Er ikke den som forelsker meg ofte, men kjemien har vært der. Kaffebesøk, byturer og at hun ringte og sendte sms med noe som jeg tolker som interesse. Har jo flørtet med gutter og magefølelsen har som oftest stemt. Så når hun trakk seg unna respekterte jeg det.

Er ganske sikker hun har fortalt noen kolleger om "flørtinga " og at hun er klar over det, for jeg har reagert på hvordan steminga blir når jeg er der. Når jeg kommer inn for å ta en kaffekopp eller snakke i stille stunder som jeg alltid har gjort er det ikke det samme. Stillhet, blikkutvekling og rett og slett følelsen av at de vet at jeg liker henne. Og at det ikke er gjensidig.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Hm.. kan jo hende hun bare ville være venner eller noe, eller så har hun fått kalde føtter. Jeg synes de på jobben din er litt barnslige, sånn som de oppfører seg er jo som om de går på ungdomskolen. Du vil nok finne ut av hva det er du føler etter hvert, men prøv å tenk at du ikke vil ha en person som ikke vil ha deg. Du fortjener isåfall så mye, en som faktisk er gjensidig interessert :)

Skrevet

Trådstarter her: har skjønt at det er bare å tenke fremover . Det er sånn det er når det ikke er gjensidig:) satser på at det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...