AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hele livet mitt har jeg vært hun stille og sjenerte som ingen la merke til fordi hun var så usynlig. Hun som stod i skyggen av de pene jenten... Sånn gikk livet mitt, og jeg var vant til det. Men nå har jeg kommet i 30-årene, og plutselig er jeg blitt veldig populær blandt menn. Jeg skjønner ingenting da jeg aldri har vært poplulær blandt menn i det hele tatt. Aldri har jeg hatt kjæreste, og aldri har jeg fått noe oppmerksomhet fra menn. Nå har jeg opplevd ganske mye, og jeg skjønner ingenting... Før kunne det gå 10 år før en gutt pratet til meg, men nå opplever jeg det hver gang jeg er offentlig... ? Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Du begynner kanskje å bli tryggere på deg selv nå da? Det pleier å hjelpe det. 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Du begynner kanskje å bli tryggere på deg selv nå da? Det pleier å hjelpe det. Ja, det kan godt hende. Har jo forandret meg mye iløpet av de siste 10-15 årene, og godt er det Merker iallfall at jeg det siste året har forandret meg veldig mye! Trodde det ikke ville ha sånn en effekt.. Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 ...og verre kommer det til å bli! Du får stålsette deg. lol 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 ...og verre kommer det til å bli! Du får stålsette deg. lol Virkelig? Har du selv erfaring med dette? Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Mhm...i natt er jeg full av livserfaring! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Mhm...i natt er jeg full av livserfaring! Mmmmm? Har det skjedd noe spesielt? Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 (endret) *orakelsvar* Kanskje det...kanskje ikke....min munn er lukket! Endret 16. desember 2012 av Hoppetaujenta
Steinar40 Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Og hva har så forandret seg? Besøker du f.eks nye offentlige steder? 2
Sommee Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Hele livet mitt har jeg vært hun stille og sjenerte som ingen la merke til fordi hun var så usynlig. Hun som stod i skyggen av de pene jenten... Sånn gikk livet mitt, og jeg var vant til det. Men nå har jeg kommet i 30-årene, og plutselig er jeg blitt veldig populær blandt menn. Jeg skjønner ingenting da jeg aldri har vært poplulær blandt menn i det hele tatt. Aldri har jeg hatt kjæreste, og aldri har jeg fått noe oppmerksomhet fra menn. Nå har jeg opplevd ganske mye, og jeg skjønner ingenting... Før kunne det gå 10 år før en gutt pratet til meg, men nå opplever jeg det hver gang jeg er offentlig... ? Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8 Skal jeg tippe, så har du en ganske fin kropp(slank med normale++ pupper), som har holdt seg bra? 1
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 mulig self\vtilliten din er bedret. men husk at folk som ikke er vant til oppmerksomhet fra det motsatte kjønn blir lett revet med når dem først får oppmerksomhet.ender often med en gammel gris eller en utlending,dem er på hugget etter blondiner hele tiden.dem gir ofte oppmersomhet på en annen måte en etniske nordmenn..men er desverre ofte vanskelig å bli kvitt uten at det ender fatalt. det er også ett poeng i at mennene som gir opmerksomhet er lei av dem godt brukte damene på byn og vil ha noe som ikke er klådd på av "alle"
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Hele livet mitt har jeg vært hun stille og sjenerte som ingen la merke til fordi hun var så usynlig. Hun som stod i skyggen av de pene jenten... Sånn gikk livet mitt, og jeg var vant til det. Men nå har jeg kommet i 30-årene, og plutselig er jeg blitt veldig populær blandt menn. Jeg skjønner ingenting da jeg aldri har vært poplulær blandt menn i det hele tatt. Aldri har jeg hatt kjæreste, og aldri har jeg fått noe oppmerksomhet fra menn. Nå har jeg opplevd ganske mye, og jeg skjønner ingenting... Før kunne det gå 10 år før en gutt pratet til meg, men nå opplever jeg det hver gang jeg er offentlig... ? Anonym poster: c8e68bef7115216096b5abebe99832b8 Skjønner godt hva du mener TS, for jeg har det på samme måte! Jeg var også den stygge venninna som ble mobbet fordi jeg ikke var pen nok, men nå henger menn etter meg så det nesten blir slitsomt. Får høre at jeg er pen på jobb hver uke, masse kommentarer på utseende og good-will..Nedrennes av tilbud på nett og folk snakker plutselig til meg når jeg er ute. Jeg tror det skyldes at de pene jentene nå er (alene-)mødre og andre prioriteringer hva kropp og utseende enn hva jeg har nå. Mange av de polulære jentene jeg kjenner har blitt litt "kjerring" mens jeg fortsatt ser ut som jeg er 22. Altså, det er ikke jeg som har blitt bra, de er de pene jentene som har tapt seg Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Selvtillit?? Noen kvinner blir bare penere med årene! Så jeg sier som de andre, tro ikke at det slutter nå...vent til du blir 40, da løper både 20 åringene og 60 åringene etter deg!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 mulig self\vtilliten din er bedret. men husk at folk som ikke er vant til oppmerksomhet fra det motsatte kjønn blir lett revet med når dem først får oppmerksomhet.ender often med en gammel gris eller en utlending,dem er på hugget etter blondiner hele tiden.dem gir ofte oppmersomhet på en annen måte en etniske nordmenn..men er desverre ofte vanskelig å bli kvitt uten at det ender fatalt. det er også ett poeng i at mennene som gir opmerksomhet er lei av dem godt brukte damene på byn og vil ha noe som ikke er klådd på av "alle" Jeg er grå mus, men blir ikke begeistret av hverken utlendinger eller gamle menn. Unngår de for alt det er verdt. Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4
Sommee Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Skjønner godt hva du mener TS, for jeg har det på samme måte! Jeg var også den stygge venninna som ble mobbet fordi jeg ikke var pen nok, men nå henger menn etter meg så det nesten blir slitsomt. Får høre at jeg er pen på jobb hver uke, masse kommentarer på utseende og good-will..Nedrennes av tilbud på nett og folk snakker plutselig til meg når jeg er ute. Jeg tror det skyldes at de pene jentene nå er (alene-)mødre og andre prioriteringer hva kropp og utseende enn hva jeg har nå. Mange av de polulære jentene jeg kjenner har blitt litt "kjerring" mens jeg fortsatt ser ut som jeg er 22. Altså, det er ikke jeg som har blitt bra, de er de pene jentene som har tapt seg Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4 Du er nok inne på noe her, men at du etter eget utsagn ser ut som du er yngre enn du er, er en oppfatning over 90% av alle damer har om seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror det skyldes at de pene jentene nå er (alene-)mødre og andre prioriteringer hva kropp og utseende enn hva jeg har nå. Mange av de polulære jentene jeg kjenner har blitt litt "kjerring" mens jeg fortsatt ser ut som jeg er 22. Altså, det er ikke jeg som har blitt bra, de er de pene jentene som har tapt seg Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4 Jaja, jeg er alenemor, over 40 og får stadig høre hvor vakker jeg er.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Du er nok inne på noe her, men at du etter eget utsagn ser ut som du er yngre enn du er, er en oppfatning over 90% av alle damer har om seg selv. Kan godt være, men jeg sliter altså med å få folk til å forstå at jeg er over 30 år. Det har faktisk blitt et problem i jobbsammenheng og jeg mistenker også det er et "issue" i forhold til dating.. Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 mulig self\vtilliten din er bedret. men husk at folk som ikke er vant til oppmerksomhet fra det motsatte kjønn blir lett revet med når dem først får oppmerksomhet.ender often med en gammel gris eller en utlending,dem er på hugget etter blondiner hele tiden.dem gir ofte oppmersomhet på en annen måte en etniske nordmenn..men er desverre ofte vanskelig å bli kvitt uten at det ender fatalt. det er også ett poeng i at mennene som gir opmerksomhet er lei av dem godt brukte damene på byn og vil ha noe som ikke er klådd på av "alle" mulig self\vtilliten din er bedret. men husk at folk som ikke er vant til oppmerksomhet fra det motsatte kjønn blir lett revet med når dem først får oppmerksomhet.ender often med en gammel gris eller en utlending,dem er på hugget etter blondiner hele tiden.dem gir ofte oppmersomhet på en annen måte en etniske nordmenn..men er desverre ofte vanskelig å bli kvitt uten at det ender fatalt. det er også ett poeng i at mennene som gir opmerksomhet er lei av dem godt brukte damene på byn og vil ha noe som ikke er klådd på av "alle" Menn tror at ei dame med store pupper og miniskjørt er ei hore uansett! Dessuten er det SVÆRT få attraktive menn på i aldersklassen 30-50 ute på byen. Som regel de samme menn som vanker på de samme utestedene år ut og inn - tragisk. Hvem vil ha de...
Sommee Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Kan godt være, men jeg sliter altså med å få folk til å forstå at jeg er over 30 år. Det har faktisk blitt et problem i jobbsammenheng og jeg mistenker også det er et "issue" i forhold til dating.. Anonym poster: 2680d46f12ad811e781776690e6ad9f4 Jada, det er mange forskjellige problemer som utspiller seg pga dette med alder. Det var en tråd om temaet for lenge siden, og etter opptelling var det som sagt 90% som slet med det.
Steinar40 Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Mange av de som var penest og populære i ungdommen taper seg fort. På flere ulike måter. Endret 16. desember 2012 av Steinar40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå