AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Ligger i senga, dengt av samboeren igjen. Gleder meg til å komme hjem i morgen. Er 4 t hjemmefra og blir henta av ei venninne. Har en toåring sammen... Blir 50/50.. Veit ikke hva jeg vil med dette. Bare et sukk om alkoholisert samboer.. Hannah Anonym poster: 196f4d30f46a0353359b1d8fcff9c3a1
Gjest usikker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 ha deg vekk, har en søster som har vært igjennom dette mange ganger , måte en tur og et opphold på sykehuset før hun kom seg vekk ! tenk på barne ditt, det kommer ingenting godt ut av det.
Vulpes Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 I denne saken synes jeg det er greit å være svart/hvitt og veldig klar i sine meninger - kom deg unna ham! Folk som mishandler sine kjærester er ikke noe å samle på. Det hjelper ikke å bortforklare det med at han eller hun har hatt en vanskelig barndom, har opplevd ditt eller datt. Mange har opplevd helvete uten å ende opp med å mishandle de rundt seg. Man har ikke ansvar for slike mennesker, og om de ønsker å forandre seg får de ta initiativ til det selv. Din oppgave er å komme deg unna og i sikkerhet, og passe på at barnet deres blir skjermet så godt som mulig fra denne personen. Bare så det er sagt så har jeg ingen erfaring med dette, men jeg synes man så alt for ofte hører om folk som «holder ut» alt for lenge i slike elendige parforhold. Det er så ufattelig trist at det er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå