AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Noen som digger disse jeans, eller er de utgått på dato? Anonym poster: 74a6cd76fde9b58db30f66b22bab8229
venus_ Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Mine favorittjeans er Lee Scarlett. Første jeansene jeg har funnet som passer perfekt til kroppsformen min.
Gjest Borghild Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Hm, litt utgått på dato kanskje? Har hatt mange lee jeans og har likt dem godt, men ikke brukt dem på veldig lenge. Lee Leola var en stor favoritt da bootcut var poppis. Men ikke bry deg om utgått på dato eller ikke, bruk det DU føler deg vel i! Ikke vits å følge moten slavisk. Selv elsker jeg Fornarinajeans med smale bein selv om jeg tror Fornarina også er litt ut.
kills Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Så vidt jeg har forstått så er det ikke like populært med bestemte merker på jeans nå som det var for en fem-seks år siden? Husker jeg var ganske opphengt i at det skulle være Lee eller Fornarina tilbake da (og fjortis i tillegg..), før jeg gikk over til Tiger of Sweden til å ikke bry meg om merket på buksa i det hele tatt. Om du synes de buksene er fine, bruk dem! Trender kommer og går, man trenger ikke la være å bruke plagg man liker bare fordi det ikke er in akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå