AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Sitter her og ble veldig tankefull i natten. Lang historie kort: Holdt på med en fyr i et halvt år. Vi var så godt som sammen, men hadde veldig dårlig kommunikasjon på det punktet. Noe skjedde som involverte et stort behov for "praten", kommunikasjonen sviktet fullstendig. Jeg sendte melding på melding, men han svarte ikke noe sted. Jeg har savnet han hele tiden, det er gått over en måned siden vi så hverandre sist nå. Jeg tok initiativ til de siste krampaktige forsøkene på kontakt. Han virket egentlig litt fraværende hele den siste måneden før kontakten ble brutt fra hans side. Nå har han begynt å like ting, og kommentere ting på facebook. Er dette noe jeg kan ta som et tegn på at han er klar for kontakt igjen? Jeg er veldig fristet til å sende melding, men jeg hater når det blir sånn på telefonen at de 5-6 siste meldingene er fra meg. Vil ikke være desperat eller mase. Har prøvd å gå videre, men jeg vil virkelig ikke gi opp. Føler det ikke er avsluttet, og vet det fortsatt er noe der. Ta kontakt selv (igjen), eller bare fortsette med å jobbe med å komme over han? Anonym poster: e8ccc98cefc801d4e48219ed28d3e9d1
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Send han ei melding og spør hvordan det står til du, skader ikke, så vil du fort finne ut om han er interessert 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Jeg kommer nok til å gjøre det. Men kjenner at jeg er veldig i selvbeskyttelsesmodus. Hvis jeg ikke tar kontakt, slipper jeg å bli såret om det evt. ikke blir noen respons å få. Men samtidig, han hadde vel ikke giddet å kommentere flere forskjellige ting på jeg har lagt på facebook hvis han absolutt ikke vil ha kontakt? Anonym poster: e8ccc98cefc801d4e48219ed28d3e9d1
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Send en melding ala "Enten tar du steget fult ut eller så gir du faen i å kontakte meg. Du VET jeg vil ha deg."
Gjest Miranda2011 Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Er det ei sånn melding du hadde likt, BM? Ts, send melding, da får du svar og slipper å gå rundt å gruble.
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Er det ei sånn melding du hadde likt, BM? Ts, send melding, da får du svar og slipper å gå rundt å gruble. Jeg digger ærlige og direkte beskjeder. Sånne som ikke har rom for tolkning men som er dønn gjennomført ærlige. 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Jeg digger ærlige og direkte beskjeder. Sånne som ikke har rom for tolkning men som er dønn gjennomført ærlige. Herlig, liker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå