Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om en som gir en designerveske i julegave til ekskonen? Er det noen av dere som har fått/gitt så dyre gaver til en eks? Var dere i så fall helt ferdig med denne personen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg høres veldig rart ut. Da setter han vel stor pris på henne, og de har fortsatt et nært vennskap med respekt for hverandre, tenker jeg. Behøver ikke bety noe mer. Betyr heller ikke at jeg ville greid å være i et forhold der hypotetisk sett min mann ga sin eks slike gaver.

Skrevet

kommer ann på hvor mye penger man har, og forholdet til denne eksen. Er man gode venner, har mye penger og generelt gir dyre gaver, så synes jeg ikke det er så rart. Om man spinker og sparer alt man har for å få råd til en slik veske, og dette er den dyreste gaven man gir bort, så er han nok ikke helt over henne. .

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så hva er greia? Du ønsker henne tilbake og skal på en måte konkurrere med hennes kjæreste/samboer om hvem som kjøper dyrest til henne? Omtrent som skilte foreldre som konkurrerer seg i mellom om hvem som kjøper de beste gavene til barna.

Jeg tolker det slik at du på ingen måte er over henne. Du prøver å vinne henne tilbake på en materiell måte. Vise at hun betyr mye i form av å gi svært kostbare vesker fra Hermes, Coco Chanel, Mulberry, LV eller lignende. Er jeg i nærheten av blinken eller er det total skivebom?

Om hun fremdeles tar seg selv i å tenke på deg, så har du en real sjanse. Om ikke vil du bare risikere å fryses ut siden hun synes at du prøver for hardt.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...