Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

..Så langt at damer ikke skal ha hår på armene engang? Hva? i? all verden?

Ser sånn ut på denne greia her:

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/FGL1PE2001/silk-n-flash-go-lux-harfjerning

Nei, tenk den hårfjerningsrutinen med å fjerne alle hår på hele kroppen bortsett fra øyenbryn og hodehår. Javel, værsågod og gjør det med voks, laser eller barberhøvel, men jeg foretrekker det naturlige.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til at jenter har hår på armene en gang jeg. Greit å vite.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til at jenter har hår på armene en gang jeg. Greit å vite.

Hehe, da har du noe å se etter neste gang :)
Skrevet

Det er vel ingen som sier noe om hva du skal og ikke skal, det er ingen lov som tvinger folk til å fjerne hår noen plasser de ikke ønsker å fjerne hår. Det er fullstendig valgfritt om man kjøper denne dingsen eller ikke, slik det er valgfritt å kjøpe barberhøvel, man kan faktisk fjerne hår på armer med den også, men det er ikke påkrevd ;)

Kvinner med PCOS kan f.eks slite med sjenerende hårvekst på armer, mage, rygg, bein, ansikt etc er det ikke da en fantastisk mulighet for de at de kan barbere/vokse/epilere hårene sine f.eks? Eller skal de slite med sjenerende manne hårvekst bare fordi du ser nytteverdien i å barbere seg?

DU ønsker naturlig hårvekst, andre derimot kan foretrekke å fjerne hårene sine, og selv om den muligheten er her og har vært det lenge betyr ikke at man må gå amok å gjøre noe en ikke vil. Jeg foretrekker å barbere bein, underliv, armhuler hva du gjør er jo opp til deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...