Gå til innhold

Har det gått så langt altså?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

..Så langt at damer ikke skal ha hår på armene engang? Hva? i? all verden?

Ser sånn ut på denne greia her:

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/FGL1PE2001/silk-n-flash-go-lux-harfjerning

Nei, tenk den hårfjerningsrutinen med å fjerne alle hår på hele kroppen bortsett fra øyenbryn og hodehår. Javel, værsågod og gjør det med voks, laser eller barberhøvel, men jeg foretrekker det naturlige.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Jeg har aldri lagt merke til at jenter har hår på armene en gang jeg. Greit å vite.

Hehe, da har du noe å se etter neste gang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som sier noe om hva du skal og ikke skal, det er ingen lov som tvinger folk til å fjerne hår noen plasser de ikke ønsker å fjerne hår. Det er fullstendig valgfritt om man kjøper denne dingsen eller ikke, slik det er valgfritt å kjøpe barberhøvel, man kan faktisk fjerne hår på armer med den også, men det er ikke påkrevd ;)

Kvinner med PCOS kan f.eks slite med sjenerende hårvekst på armer, mage, rygg, bein, ansikt etc er det ikke da en fantastisk mulighet for de at de kan barbere/vokse/epilere hårene sine f.eks? Eller skal de slite med sjenerende manne hårvekst bare fordi du ser nytteverdien i å barbere seg?

DU ønsker naturlig hårvekst, andre derimot kan foretrekke å fjerne hårene sine, og selv om den muligheten er her og har vært det lenge betyr ikke at man må gå amok å gjøre noe en ikke vil. Jeg foretrekker å barbere bein, underliv, armhuler hva du gjør er jo opp til deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...