Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Hva gir man til en gutt på 18 år, som er godt over middels nerd? Han liker vitenskapelige ting som matte og fysikk. Samt rollespill ol. Jeg har mest lyst til å kjøpe øl og kondomer til han, men han vet vel ikke hva man gjør med slikt. Skal ligge på en pris på ca 300,- Det er jo masse bøker, men jeg tror han har de fleste. Familien har også abonement på Ilustrert Vitenskap så det funker heller ikke. Jeg står helt i stampe her.
Poserose Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Kjøp en nerdete tskjorte? Er mange kule på nett, men det er jo litt sent nå. Finnes sikkert butikker i de store byene med sånt da Outland er vel en nerdebutikk tror jeg. Pondusbok er jo gøy? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Outland!! Takk for tips. Stikker dit jeg og i værste fall kjøper et gavekort. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Da fikk jeg tidenes nerdeopplevelse på Outland ekspeditøren, og en tilfeldig kunde, begynte å diskutere den påtenkte gaven jeg hadde plukket ut, og de tok helt av. Både min venninne og jeg ble bare stående og måpe - skjønte ikke kvekket av hva de snakket om. Men jeg tok nå med noen greier som evnt lett kan byttes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå