Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg er sammen med en gutt på samme alder som meg, i begynnelsen av 20 årene.

vi har kjent hverandre i 3 år nå, og vi har vært i sammen 3 mnd.

men det tok seg en tid og komme ditt. når jeg først sa hva jeg følte får han, så måte han ha tid på og tenke over hva han følte. det tok da 4 mnd. når han da hadde funnet ut hva han følte , så sa han det ikke før etter 3 mnd igjen. grunnen til dette var fordi han følte at jeg hadde kommet til og "mase" om å være møtes og gjøre ting sammen om han hadde sagt hva han følte før. og det hadde han ikke tid til da.

da jeg fant ut dette ble jeg virkelig såra og begynte og gråte . og da trøsta han meg og sa han virkelig var veldig glad i meg.

jeg har vært litt opptatt når etter at vi ble sammen så vi har ikke vært sammen så mange ganger nå. men når vi er sammen (han bor 3kvarter unna meg ) så må vi alltid være hos meg, jeg må da hente han hjemme hos han fordi han har ikke lappen. da må jeg hente han der han jobber fordi jeg ikke får lov til og kjøre han hjem , han gir meg egentlig aldri noen god forklaring på hvorfor jeg ikke får til dette. jeg får aldri være hos han. fordi han bor sammen med en kompis i et stort hus ettersom jeg har skjønt!

jeg har da aldri vært hjemme hos han, møtt noen av vennene hans og han vil ikke si til noen i familien/vennene hvem jeg . jeg må mase meg til alt føler jeg og han sier da enda at han vil ta det rolig.

han er veldig snill , og omtenksom når han er her.

når vi er hjemme hos hverav osss. så blir det veldig sånn vennskapsfølelse sånn det var før føler jeg . han prater ikke til meg så mye hverken på melding, tlf , skype, eller på face.

så det jeg sitter igjen med er, er han flau over meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må i såfall være pcn sin, han er ikke den som fester så mye eller noenting . han jobber og er hjemme

Skrevet

Han tror han kan fortsette singellivet som før og ikke skape noen form for forpliktelser. Han orker ikke tanken på å få spørsmål fra familie og venner om hvem du er og om de kan møte deg, men det er mer fordi han synes det virker slitsomt og masete, ikke fordi han er flau over deg. Han er kanskje flau over rot og møkk hjemme og synes det er mye mer praktisk å være hos deg. Da slipper han å rydde og vaske. Høres det ut som for meg.

Du skal ikke godta det her. Si at neste helg skal dere være hos han.

Anonym poster: e370b21ed9f01fda13955c669e8e5651

Skrevet

Ikke godt å si.

Du må rett og slett spørre han om det du lurer på.

Samtidig bør du tenke igjennom hvor mye du føler for å måtte mase når han ikke viser samme interesse for deg.

Skrevet

Du må spørre han om det du lurer på, ingen på KG kan vite hva som skjer i hans hode.

Skrevet

jeg vet jo at ingen her inne vet hva han tenker. jeg spør om råd før jeg skal ta opp saken med han..

Skrevet

Rådet er at du snakker med han og spør om han er flau over deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...