Gå til innhold

Hjemmeeksamen, syk og deprimert.:-( Umulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hjemmeeksamen som skal leveres på mandag, den skal være på 10 sider og jeg har skrevet knapt 2. Ble slutt med kjæresten på torsdag, og jeg er helt ødelagt.

Er det i det hele tatt mulig å skrive en god oppgave i tiden frem til mandag? Erfaringer?

Anonym poster: 8875804691dc5dd75847f9b22690c90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mandag som i overimorgen?

Tror du bør belage deg på å ta den på nytt.

Men lever det du har, så får du underkjent og mulighet til å "konte".

Endret av Themis
Skrevet

Det er utrolig hva som går under tidspress. Jeg har flere ganger skrevet mesteparten av oppgavene mine på den tida, men belag deg på lite søvn natta før du skal levere... Ikke så lurt å gjøre det slik, men det kan absolutt gå bra. Sett i gang! :duskedame:

Anonym poster: a26fa566c507a695fea773a61fa9a54b

• Liker 1
Skrevet

Mandag som i overimorgen?

Tror du bør belage deg på å ta den på nytt.

Men lever det du har, så får du underkjent og mulighet til å "konte".

Eller få sykemelding, da kan man få konteeksamen uten innlevering nå.

Skrevet

TS, dette klarer du!!

sett opp en oversikt over oppgagen din og jobb deg systematisk gjennom den.

D

et er mer enn nok tid til å sove og sørge over eksen i jula.

Tenk så stolt du blir når du leverer på mandag!!!

lykke til

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
  • Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke umulig. Jeg har hatt flere hjemmeeksamner på cirka 10 sider, som jeg har fullført på rundt 12-14 timer. Og da har jeg både lest, og hatt noen pauser underveis. Det er intensivt, og man må være strukturert, men det går.

Skrevet

Jo da.

Jeg har gjort tilsvarende selv under tidspress og har fått fine karakterer.

Men poenget er jo at hun fortsatt har kjærlighetssorg.

Derfor tviler jeg på at hun har kapasitet til å ta seg sammen og fikse dette.

Derfor, gå for konteeksamen om hun har mulighet.

Skrevet

Har en hjemmeeksamen som skal leveres på mandag, den skal være på 10 sider og jeg har skrevet knapt 2. Ble slutt med kjæresten på torsdag, og jeg er helt ødelagt.

Er det i det hele tatt mulig å skrive en god oppgave i tiden frem til mandag? Erfaringer?

Anonym poster: 8875804691dc5dd75847f9b22690c90b

Begynner du NÅ så klarer du det.

Skrevet

Start nå, prøv å koble ut alle andre tanker, og bare jobb det kan gå.

Jeg har selv hatt maks uflaks under flere av mine eksamener.

Ene eksamen så hadde jeg 40 i feber og var skikkelig dårlig hele uken før, fikk toppkarakter, da jeg allikevel leste som en helt.

Andre eksamene, så fortalte kjærsten min meg at han hadde vært utro, dette fortalte han natten før eksamenen. Han var mitt livs store kjærlighet, så jeg var helt øgelagt, men tok eksamen, fikk en karakter dårligere enn hva jeg tror jeg ville fått. Men en helt middels karakter.

To eksamener før jul nå, så var jeg så deprimert at ukene før så fungerte jeg virkelig ikke, men klarte å komme meg på eksamnene, og jeg tror faktisk det gikk veldig bra, men vet jo ikke før jeg får resultatet. Men uansett langt unna stryk.

Anonym poster: 0d87f66b542248aea5a5f04cfd5a979e

Gjest WendyClear
Skrevet

Begge hjemmeeksamene mine i år gjorde jeg ferdig i løpet av de to første dagene (fikk A på den ene, og venter fortsatt tilbakemelding på den andre). Det tar jo ikke all verdens tid å skrive oppgaven når en setter i gang.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, det kan gå :) Har gjort det flere ganger selv, og det har som regel gått bra.

Hvis ikke så kan du jo ta den på nytt.Sånn er det jo bare noen ganger når sånt skjer.

Men prøv i hvert fall så ser du om det går eller ikke.

Lykke til :)

Skrevet

Håper du har kommet igang og at du rekker det TS! Utrolig hva man klarer under press. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...