AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har vert ufrivillig singel i 3 år (snart 4). Har ingen problem med å få meg date. alle sier jeg ser bra ut. her er det tydeligvis personligheten som er usmakelig. siden kvinneguiden er en plass en får passet påskrevet. hva kan feile meg? jeg er ikke masete og klenger ikke. hva kan være feil? noen ganger har jeg holdt på med en i noen mnd så plutselig slutt. enten er det personligheten eller så er jeg en kjempe kjedelig person. kanskje jeg fiser mye i søvne? her ser jeg på alle løsninger altså. hva kan jeg gjøre? Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Jeg tror det er fordi du synger gamle Gran Prix slagere i søvne. Anonym poster: b609437f485f57cfc45820c40632a271 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Er jo vanskelig å svare på om en ikke har møtt deg da:P Dessuten så trenger det ikke nødvendigvis være noe med personligheten din, men faktisk mangel på mangfold på stedet/miljøet du befinner deg i. Har selv opplevd "kultur forskjeller" fra by til by over hva som er en attraktiv personlighet og ikke. Anonym poster: 04002a6bd8047f4f55d82d58d2a4c311 1
Gjest Starlit Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Du må rett og slett ha bommet på feile menn, tror jeg. Er ikke alle menn som vet hva de vil eller ikke vil ha, eller ønsker å slå seg til ro. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 jeg bor i en storby og har "prøvet" alle typer mannfolk. også de som sier de er klar for hus, hund og stasjonsvogn. alle typer menn. mulig det ligger noe i de grand prix slagerene altså! Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10
Gjest Starlit Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 (endret) jeg bor i en storby og har "prøvet" alle typer mannfolk. også de som sier de er klar for hus, hund og stasjonsvogn. alle typer menn. mulig det ligger noe i de grand prix slagerene altså! Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10 Er ikke uvanlig at menn i starten forteller at de vil f.eks gifte seg osv Blir lettere å få seg et ligg da.. Endret 15. desember 2012 av Starlit 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Er ikke uvanlig at menn i starten forteller at de vil f.eks gifte seg osv Blir lettere å få seg et ligg da.. joda, men nå er ikke det et vinner argument hos meg da. kjenner godt de reglene der. og har lest he is not that in to you, og lever også etter den boka der. Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10
Gjest Starlit Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 joda, men nå er ikke det et vinner argument hos meg da. kjenner godt de reglene der. og har lest he is not that in to you, og lever også etter den boka der. Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10 Forstår ikke at det er mulig å gå 4 år som singel jeg da.. Jeg møtte imidlertid min nåværende forlovede via møteplassen.no Menn som har profiler der, er som regel fast bestemt på å finne den rette. Og tro meg, mannen min var ikke akkurat noe tarvelig og kjedelig fyr! God utdannelse har han, i tillegg til et veldig bra utseende. Personligheten var selvsagt avgjørende for at jeg i det hele tatt ga han en sjanse.. Når jeg laget meg profil for nesten 3 år siden, tenkte jeg at nå skulle mennene få jobbe for å få meg Tilbudene er varierte, men her har man jo en super mulighet til å plukken ut den som er mest aktuell. Og før du velger å svare på noen av mailene, kan du faktisk på forhånd lese profilen hans for å finne ut om hva han vil, står for, egenskaper, interesser..osv.. Kanskje ikke alle tenker at datingsider er noe kult, men jeg ble svært så positivt overrasket Du blir på en måte mer "sett" der. Mannlige venner fikk jeg også, basert på noen av mine interesser som var til felles.
Steinar40 Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 jeg bor i en storby og har "prøvet" alle typer mannfolk. også de som sier de er klar for hus, hund og stasjonsvogn. alle typer menn. mulig det ligger noe i de grand prix slagerene altså! Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10 Jeg tror da at du prøver på for mange mannfolk. Vær mer selektiv og ta det med ro.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Forstår ikke at det er mulig å gå 4 år som singel jeg da.. Jeg møtte imidlertid min nåværende forlovede via møteplassen.no Menn som har profiler der, er som regel fast bestemt på å finne den rette. Og tro meg, mannen min var ikke akkurat noe tarvelig og kjedelig fyr! God utdannelse har han, i tillegg til et veldig bra utseende. Personligheten var selvsagt avgjørende for at jeg i det hele tatt ga han en sjanse.. Når jeg laget meg profil for nesten 3 år siden, tenkte jeg at nå skulle mennene få jobbe for å få meg Tilbudene er varierte, men her har man jo en super mulighet til å plukken ut den som er mest aktuell. Og før du velger å svare på noen av mailene, kan du faktisk på forhånd lese profilen hans for å finne ut om hva han vil, står for, egenskaper, interesser..osv.. Kanskje ikke alle tenker at datingsider er noe kult, men jeg ble svært så positivt overrasket Du blir på en måte mer "sett" der. Mannlige venner fikk jeg også, basert på noen av mine interesser som var til felles. Sykt drøyt, er da mange som er single mye lengre enn det... Anonym poster: cfe3081b3f90753c617ca190ccfee192 11
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Forstår ikke at det er mulig å gå 4 år som singel jeg da.. Jeg møtte imidlertid min nåværende forlovede via møteplassen.no Menn som har profiler der, er som regel fast bestemt på å finne den rette. Og tro meg, mannen min var ikke akkurat noe tarvelig og kjedelig fyr! God utdannelse har han, i tillegg til et veldig bra utseende. Personligheten var selvsagt avgjørende for at jeg i det hele tatt ga han en sjanse.. Når jeg laget meg profil for nesten 3 år siden, tenkte jeg at nå skulle mennene få jobbe for å få meg Tilbudene er varierte, men her har man jo en super mulighet til å plukken ut den som er mest aktuell. Og før du velger å svare på noen av mailene, kan du faktisk på forhånd lese profilen hans for å finne ut om hva han vil, står for, egenskaper, interesser..osv.. Kanskje ikke alle tenker at datingsider er noe kult, men jeg ble svært så positivt overrasket Du blir på en måte mer "sett" der. Mannlige venner fikk jeg også, basert på noen av mine interesser som var til felles. Har møtt mange via sukker. Så er ikke ukjent med nettdating. Nei, her er det nok personligheten. jeg håpet jo at noen vil like meg for meg. men tydeligvis må eg gjøre som resten av befolkningen og tilpasse meg etter hvem jeg er med. synd men sant! Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Synes Steinar har et veldig godt poeng her; Ikke kjør med 'trål', vær selektiv og plukk de ganske få du får god kjemi med. - og bare sånn for info; 4 år kan virke som en uendelighet når man er veldig ung, men det er ikke uvanlig Man trenger ikke bli overdesperat etter et par år. Bedre å ikke 'flakse rundt på desperat jakt' enn å tenke godt igjennom hva man trenger, og se etter et menneske av den kaliberen Just my 5 cent. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Synes Steinar har et veldig godt poeng her; Ikke kjør med 'trål', vær selektiv og plukk de ganske få du får god kjemi med. - og bare sånn for info; 4 år kan virke som en uendelighet når man er veldig ung, men det er ikke uvanlig Man trenger ikke bli overdesperat etter et par år. Bedre å ikke 'flakse rundt på desperat jakt' enn å tenke godt igjennom hva man trenger, og se etter et menneske av den kaliberen Just my 5 cent. Har ikke kjørt med trål før nå det siste året når jeg ble 30. Så veldig ung er jeg nok ikke. redd jeg blir desperat i løpet av svært kort tid nå. Anonym poster: af98014750f28e71b94ef8e8c42cdd10 1
Nettinettet Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Hvor mye av hverdagen din dreier seg om savnet etter en kjæreste? Jo mer du dreier livet ditt rundt det at du er singel og savnet etter noen å dele det med, jo dårligere valg tar du når det kommer til å treffe noen. Desperasjonen gjør at du ikke treffer noen som faktisk passer til deg for du tar deg ikke tid til å selektere og vente på den rette.
Gjest Starlit Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Sykt drøyt, er da mange som er single mye lengre enn det... Anonym poster: cfe3081b3f90753c617ca190ccfee192 Er det attraktiviteten som bestemmer dette, eller er det mangelen på interesse det står i? Vil tro attraktive mennesker lett får seg kjæreste.. Kanskje denne artikkelen kan være forklaringen på den langvarige og ensomme tilværelsen ? http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article801830.ece Endret 16. desember 2012 av Starlit
Reaper Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Attraktive kvinner får seg lett kjæreste. Oss menn derimot... kravlistene er laaaaange. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Hvordan vil du si at personligheten din er da? Er du litt kjedelig? Nerdete? Sær og spesiell? Hva liker du, hva er interessene dine? Jeg har hatt vanskeligheter for å finne noen jeg var interessert i å gå inn i et forhold med. Jeg har ikke søkt aktivt, og var singel i flere år før jeg tilfeldigvis møtte på en kar som likte tattoveringer, MMA (kampsport), rock (her var det snakk om at vi hadde flere band til felles og begge spilte gitar, av samme merket), gaming og superhelter. Når vi hadde mange felles interessert hadde vi naturligvis mye å snakke om, og ble sammen ikke så lenge etter det første møtet. Vi har vært sammen i tre år nå, og koser oss mye med trening, playstation og gitarspilling sammen. Jeg synes det er viktig at begge to blir like entusiastiske når vi snakker om Batman, Zelda og UFC, og liker å lære oss forskjellige sanger så vi kan spille dem sammen. Men nå er jeg litt sær og spesiell da. Anonym poster: 4c5e887ff298118f40493f6a3d4b6e27
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Attraktive kvinner får seg lett kjæreste. Oss menn derimot... kravlistene er laaaaange. Det er nok bare de pene og vellykkende menn som kvinner som har lett for å få seg kjæreste. Vi andre derimot.. Anonym poster: cfe3081b3f90753c617ca190ccfee192
Gjest Starlit Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 "Det man ikke har i utseendet, tar man igjenn på personligheten" De med utseende, trenger ikke si så mye
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Attraktive kvinner får seg lett kjæreste. Oss menn derimot... kravlistene er laaaaange. Oss menn? Haha... Du tenker vel heller på enkelte? Personlig synes jeg det er kjempeenkelt å finne ei attraktiv jente. Anonym poster: d286119a09c3ce588fd2b07fcece8167 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå