AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #21 Del Skrevet 18. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du når hun kan nås? Anonymkode: a2430...ab2 Det er tull. Anonymkode: 368bf...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #22 Del Skrevet 19. november 2020 På 17.11.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev: Vet du når hun kan nås? Anonymkode: a2430...ab2 https://www.minkrystallkule.no/component/spakoner/spakoner/191 Anonymkode: 8896d...c9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #23 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.11.2020 den 22.31): Vet du når hun kan nås? Anonymkode: a2430...ab2 Khibra har utelukkende tatt feil på fremtiden hun har spådd meg. Hun har hatt rett på situasjonen her og nå, men utover det feil. Spar pengene dine, både på henne og andre. Anonymkode: f694c...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #24 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 12.14): SER DENNE TRÅDEN ER GAMMEL, men svarer likevel. Jeg har en person jeg på det strekete kan anbefale. Khibra. Jeg var i en helt håpløs situasjon, der jeg var elskeren til en jente som var ca 25 år yngre en meg. Hun virket overhode ikke int i et forhold, kun sex. Og sa også dette. Hun levde i et forhold der spenningen manglet litt, med lite bekreftelse, og søkte derfor spenning på siden. Jeg hadde følelser eller utviklet følelser, men fikk ingen respons på det romantiske. Derimot på det sexuelle, var det lek i alle varianter en ønsket, og sexen var den beste ever. Jeg ringte Khibra, hun sa at det frem i tid, innen 12-18 mnd, ville bli brudd mellom de 2, oat det var han som brøt. Han ville gå direkte inn i et forhold med en lyshåret jente, forlove seg og gjøre henne gravid, ( På dette tidspunktet planla han og min elskerinne å flytte til USA der han er fra.) Hun sa hun så flytting sammen for meg og min elskerinne. Alt dettet virket helt i det blå, helt usannsynlig. Men, det skjedde eksakt slik hun beskrev, det tok derimot 22 mnd, for prosessen startet og vi bodde sammen etter 24. Nærmere 100% treff på en så usannsynlig spådom , anser jeg som umulig om man ikke har evnene. Og hun har hatt masse rett på små detaljer også, og sier vi aldri vil kunne klare å komme bort fra hverandre, vi dras mot hverandre selv om vi bryter forholdet. Jeg vet ikke noe om det ennå, relasjonen er sterk i dag vertfall. Anonymkode: 8896d...c9b Wow. Hvordan kommer man i kontakt med henne? Anonymkode: afe40...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #25 Del Skrevet 20. desember 2020 Sunna på minfremtid.no har hatt rett på flere ting, og hun har healet skulderen min 😊. Anonymkode: a2430...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #26 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 12.14): SER DENNE TRÅDEN ER GAMMEL, men svarer likevel. Jeg har en person jeg på det strekete kan anbefale. Khibra. Jeg var i en helt håpløs situasjon, der jeg var elskeren til en jente som var ca 25 år yngre en meg. Hun virket overhode ikke int i et forhold, kun sex. Og sa også dette. Hun levde i et forhold der spenningen manglet litt, med lite bekreftelse, og søkte derfor spenning på siden. Jeg hadde følelser eller utviklet følelser, men fikk ingen respons på det romantiske. Derimot på det sexuelle, var det lek i alle varianter en ønsket, og sexen var den beste ever. Jeg ringte Khibra, hun sa at det frem i tid, innen 12-18 mnd, ville bli brudd mellom de 2, oat det var han som brøt. Han ville gå direkte inn i et forhold med en lyshåret jente, forlove seg og gjøre henne gravid, ( På dette tidspunktet planla han og min elskerinne å flytte til USA der han er fra.) Hun sa hun så flytting sammen for meg og min elskerinne. Alt dettet virket helt i det blå, helt usannsynlig. Men, det skjedde eksakt slik hun beskrev, det tok derimot 22 mnd, for prosessen startet og vi bodde sammen etter 24. Nærmere 100% treff på en så usannsynlig spådom , anser jeg som umulig om man ikke har evnene. Og hun har hatt masse rett på små detaljer også, og sier vi aldri vil kunne klare å komme bort fra hverandre, vi dras mot hverandre selv om vi bryter forholdet. Jeg vet ikke noe om det ennå, relasjonen er sterk i dag vertfall. Anonymkode: 8896d...c9b Hvor finner man denne Khibra? Anonymkode: afe40...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #27 Del Skrevet 25. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor finner man denne Khibra? Anonymkode: afe40...26d Din Ekspert Anonymkode: 7be21...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #28 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 17.50): Hvor finner man denne Khibra? Anonymkode: afe40...26d Fant du henne? Anonymkode: a6f12...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2022 #29 Del Skrevet 6. november 2022 Bruker ikke penger på sånt dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå