AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med klarsynte? JEG BER IKKE OM DERES MENING OM DET ER JUKS ELLER IKKE, KUN ERFARINGER. Selv har jeg flere erfaringer, har ringt et par ganger, har nå funnet en jeg virkelig tror på! Det var faktisk hun som fortalte meg at jeg var gravid før jeg selv visste det, så ganske så treffsikkert! Hun har også hjulpet meg med å holde meg rolig i forskjellige situasjoner, fordi hun ser at de ordner seg, noe de har gjort flere ganger. Noen ganger bommer de jo, men andre treffer veldig! kanskje det er tilfeldighet, men jeg tror ikke tilfeldigheter treffer så ofte. Mener heller ikke hun "snakker seg frem" til tingene, da hun sa hun så at jeg var gravid, og spurte om jeg var klar over dette, ut av intet! Hadde ikke prøvd å lage barn engang. En annen gang fortalte hun meg at jeg og mannen i mitt liv kom til å finne tilbake tl hverandre i løpen av desember/januar, og tror du ikke det er på bedringens vei?! Dette sa hun for ca 2 mnder siden! Vil helst ikke høre om hvor tull det er, eller at jeg bare kaster penger i do, kun erfaringer! Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c
Frk.Marihøne Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har aldri prøvd dette, men har veldig lyst...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med klarsynte? JEG BER IKKE OM DERES MENING OM DET ER JUKS ELLER IKKE, KUN ERFARINGER. Selv har jeg flere erfaringer, har ringt et par ganger, har nå funnet en jeg virkelig tror på! Det var faktisk hun som fortalte meg at jeg var gravid før jeg selv visste det, så ganske så treffsikkert! Hun har også hjulpet meg med å holde meg rolig i forskjellige situasjoner, fordi hun ser at de ordner seg, noe de har gjort flere ganger. Noen ganger bommer de jo, men andre treffer veldig! kanskje det er tilfeldighet, men jeg tror ikke tilfeldigheter treffer så ofte. Mener heller ikke hun "snakker seg frem" til tingene, da hun sa hun så at jeg var gravid, og spurte om jeg var klar over dette, ut av intet! Hadde ikke prøvd å lage barn engang. En annen gang fortalte hun meg at jeg og mannen i mitt liv kom til å finne tilbake tl hverandre i løpen av desember/januar, og tror du ikke det er på bedringens vei?! Dette sa hun for ca 2 mnder siden! Vil helst ikke høre om hvor tull det er, eller at jeg bare kaster penger i do, kun erfaringer! Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Hvem snakket du med da? Anonym poster: 7d2a3b47f13be0dd8e110a168e4731a0
jabx Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Såkalte klarsynte er bare juks og fanteri. "Noen ganger bommer de jo" - nettopp. Hvem som helst kan gjette vilt og uhemmet. Da vil man både treffe og bomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå